hi,
onze dochter is nu ruim 6 maanden en is een spuger.
ik geef haar al omneo 2, fruit en groente, maar het spugen blijft.
ze doet korte slaapjes max 1.5 uur, dan wordt ze wakker van een boer die dwars zit.
het is echt niet zo dat ik haar snel na de fles neerleg, heel lang rechtop na een fles en dan heeft ze echt flink geboerd met een mondje terug.
toch elke keer als ik haar uit bed haal, komt er weer een boer (met maagzuur) soms dus ruim een uur later...
ik wordt er een beetje moedeloos van, die zure lucht en ik was zoveel, 4 shirtjes per dag is niks en dan spreek ik nog niet over mijn eigen kleding ha ha...
haar schema is als volgt:
8.00 fles 180 cc met 3 scheppen bambix
slapen tot 10.00 uur
10.30 half potje fruit
12.30 fles 180 cc
slapen tot 14.00 uur
16.00 fles 180 cc
slapen 17.00 tot 18.00 uur
18.00 half potje groente
19.30 fles 180 cc
Geef ik haar misschien teveel? ze is echt dol op eten, lust werkelijk alles en kijkt het eten uit mijn mond, geef haar wel af en toe pluisje brood, manderijn (te zuur???)
sliertje bami etc.
iemand tips, misschien ff stoppen met bijvoeden? of juist meer vaste voeding? fles eraf?
ze is verder super tevreden en huilt nooit en lacht eigenlijk de hele dag, speelt lekker in de box, rolt om en terug verder niks te klagen, alleen die korte slaapjes vind ik lastig, je kan net niks doen...
cb wordt ik ook niet veel wijzer, ze is 68 cm en 7.3 kilo, prima gemiddeld
alle suggesties zijn welkom!!!!!!!!!!!!
groetjes Ruby
onze dochter is nu ruim 6 maanden en is een spuger.
ik geef haar al omneo 2, fruit en groente, maar het spugen blijft.
ze doet korte slaapjes max 1.5 uur, dan wordt ze wakker van een boer die dwars zit.
het is echt niet zo dat ik haar snel na de fles neerleg, heel lang rechtop na een fles en dan heeft ze echt flink geboerd met een mondje terug.
toch elke keer als ik haar uit bed haal, komt er weer een boer (met maagzuur) soms dus ruim een uur later...
ik wordt er een beetje moedeloos van, die zure lucht en ik was zoveel, 4 shirtjes per dag is niks en dan spreek ik nog niet over mijn eigen kleding ha ha...
haar schema is als volgt:
8.00 fles 180 cc met 3 scheppen bambix
slapen tot 10.00 uur
10.30 half potje fruit
12.30 fles 180 cc
slapen tot 14.00 uur
16.00 fles 180 cc
slapen 17.00 tot 18.00 uur
18.00 half potje groente
19.30 fles 180 cc
Geef ik haar misschien teveel? ze is echt dol op eten, lust werkelijk alles en kijkt het eten uit mijn mond, geef haar wel af en toe pluisje brood, manderijn (te zuur???)
sliertje bami etc.
iemand tips, misschien ff stoppen met bijvoeden? of juist meer vaste voeding? fles eraf?
ze is verder super tevreden en huilt nooit en lacht eigenlijk de hele dag, speelt lekker in de box, rolt om en terug verder niks te klagen, alleen die korte slaapjes vind ik lastig, je kan net niks doen...
cb wordt ik ook niet veel wijzer, ze is 68 cm en 7.3 kilo, prima gemiddeld
alle suggesties zijn welkom!!!!!!!!!!!!
groetjes Ruby