spugen en veel poepluiers

hoi hoi

sinds gisteren heeft mijn dochtertje ( 4weken), meer poepluiers dan normaal, is wat huileriger  en sinds gisteravond spuugt ze na haar voeding en komt het er echt met een explosie uit( met een boogje)

wie weet wat dat kan zijn, is ze wat ziekjes, of heeft ze last van dr voeding of iets anders....

het is zo zielig , zoals ze spuugt..

liefs tobi

ps gebruik flesvoeding in combi met nu nog 1 x borstvoeding (difraxflessen) nutrilon voeding

Onze zoon 5 weken oud heeft ook al een paar dagen veel poepluiers, beetje dun met wat slijm. Ruben heeft afgelopen dinsdag zijn eerste prikjes gehad, waarschijnlijk is dat de oorzaak.

hallo mamma's,

Ik heb ook een probleem gehad met het vele spugen van mijn dochtertje is nu inmiddels 8 maanden oud en heeft nu totaal geen problemen meer met spugen.

Op het CB werd mij verteld dat ik een papje moest maken met Nutriton en borstvoeding of flesvoeding het is maar net wat je aan je kindje geeft.

Best even wennen hoor om zo'n kleintje met een lepeltje(ik gebruikte een plastic lepeltje van difrax)  die brij te laten eten.

Maar het resultaat was er wel ze spuugde aanzienlijk minder en dat is toch een opluchting na het geven van Nutriton gewoon de fles geven of borstvoeding.

Ik geef mijn dochtertje nu dus ook nog steeds Nutrilon AR2 er is ook Nutrilon AR voor de eerste 6 maanden.

Als het nou niet over gaat zou ik toch even langs de dokter of het CB gaan voor de zekerheid, het kan natuurlijk ook iets anders zijn ....

Ik hoop dat jullie hiermee geholpen zijn in ieder geval heel veel sterkte

Groetjes Simone

Hoi,

Ik weet niet of het een virus zou kunnen zijn. Maar let dan goed op een baby droogt snel uit. Als je op de nageltjes drukt  dan wordt het wit en  moet het snel weer roze worden, als  je een huidplooi op de hand pakt mag hij niet blijven staan. Als je kindje suf wordt en niet meer reageert moet je snel naar de dokter.

Succes

Hallo,

Je hoeft Nutriton niet persé met een lepeltje te geven, als dat niet lukt. Je kan het ook gewoon door afgekolfde borstvoeding of gewoon door flesvoeding heen doen.

Groetjes,
Linda

Terug
Bovenaan