Spugen gevolg opvolgmelk?

Hoi

Mijn dochter is nu ruim zes maanden en sinds een paar dagen spuugt ze al haar eten weer uit. Hele flessen melk of groentenhapjes vliegen dan door de kamer. Echt zielig, want ze geeft telkens aan dat ze wél honger heeft (ziet er verder ook niet ziek uit, heeft geen koorts) Ik ga me nu toch echt zorgen maken want ze krijgt zo nauwelijks voeding binnen. Heb de weekenddienst net gebeld, maar die geven aan dat ik het in de gaten moet houden. Herkent één van jullie dit misschien?

Ik ben sinds een week over op de opvolgmelk (nutrilon 2) De overstap hebben we in 1x gemaakt en nu denk ik dat het misschien daar aan zou kunnen liggen?!! Is het zwaardere voeding? Had ik de overstap langzaam moeten opbouwen ? Is het verstandig toch nog even terug te gaan naar nutrilon 1?
Tips, ervaringen zijn welkom!

Dank alvast,
charlotte
 
Probeer eens een fles nutriton 1 , mischien gaat dat weer goed en als dat goed gaat doe je als alles weer rustig is in haar buikie gewoon half om half eerst .

sterkte anja
 
ik zou inderdaad de nutrilon langzamer afbouwen; ik heb steeds een schepje 1 vervangen door 2 en dat in een week afgebouwd, het kan bijna geen toeval zijn toch, ieder kindje is anders de een heeft geen moeite met de overgang van nutrilon 1 naar 2 en de ander moet er gewoon aan wennen, succes!
 

Hoi Charlotte,

je zou eventueel wat schepjes nutriton
bij in kunnen nagelang hoeveel je doch
ter drinkt natuurlijk.
Nutriton is voor baby's spugen, en ik
moet zeggen, bij mijn zoontje helpt
het echt.
Succes, ik hoop dat het helpt.

Groetjes Bianca
 
ik werk op een kinderdagverblijf en zie dit vaak gebeuren maar meestal is het bij overstappen van voeding niet zo heftig dat ze hele voedingen eruit spugen het kan liggen dat de voeding nog te zwaar is maar had ze met de andere voeding helemaal geen last? ik zou het goed in de gaten houden en niet langer laten duren als 4 dagen kleine kinderen drogen snel uit. gr marjolein
 
Hoi Charlotte,

Ik heb een tweeling van ruim 7 maanden, en ik ben ook ineens van Nutrilon 1 naar 2 overgegaan en ik moet zeggen dat dit perfect ging.
( ze hebben beiden ook veel gespuugd)
dus volgens mij ligt het hier niet aan.

Succes en groetjes Monique
 
Terug
Bovenaan