Gisteren was ik met mijn jongste van 6 mnd op het CB voor controle. Hij is al sinds zijn geboorte erg aan het spugen en heeft sinds kort ook problemen met zijn ontlasting (erg hard) Nu hoestte hij al een tijdje en ik was een paar weken geleden bij de huisarts geweest. Toen was er dus niks aan de hand, maar nu is hij dus astmatisch en moet hij een pufje. Ik vind het allemaal zo sneu voor mijn kleine mannetje. Ik moest het gewoon effe kwijt, want ik ben een 'alleenstaande' moeder met 3 kids in een zeer vrijblijvende lat-relatie. Er komt soms veel op me af en dan moet ik het maar weer in mijn eentje klaren. Ok, genoeg geklaag, hier komt mijn vraag: Tot voor een maand geleden gaf ik nog volledige borstvoeding, maar ik trok het echt niet meer. Mijn 2e is namelijk ook pas 21 mnd.....Maar goed, ik ben gewoon begonnen met Nutrilon en zal nu over moeten gaan op een andere voeding, maar welke dan? Wordt het hypo-allergeen ivm astma of Omneo ivm spugen en darmklachten? Wie heeft ervaring en wil deze delen?