Spugen, ik word er gek van!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik word gek van het spugen van Myrthe. Verder gaat alles goed met haar en gelukkig is ze verder een tevreden baby, maar dat spugen....
Ik heb al van alles geprobeerd. Ik gaf bv maar dat lukte niet dus overgestapt op hypo allergeen. Daar nog johannesbroodpitmeel bijgedaan, maar geen verbetering.
Overgestapt op Omneo en later zelfs op Frisio comfort, maar nog geen verbetering.
Nu zelfs voeding voor kinderen met koemelkallergie, maar dat hoort binnen een paar dagen tot 10 dagen al verbetering op te leveren. Maar ook dat werkt niet.
En ik probeer echt van alles. Handdoeken onder dr matrasje bij dr hoofdeind zodat ze wat hoger ligt.  Rechtop laten drinken en veel laten boeren tijdens eten, zelfs na t eten niet gelijk neerleggen maar nog  kwartier of zelfs half uur rechtop laten zitten.
Maar niks helpt. Ik kan haar  én mijzelf 3x per dag verschonen (doe ik niet hoor, ik heb niet eens zoveel kleren)
Zij heeft nu uitslag op dr gezichtje aan de kant waar de spuug wegvloeit omdat het haar huidje gewoon bijt, dus ik smeer ook nog eens van alles.

Waarschijnlijk is het haar maagklepje, maar ik vind het zo zielig als ze  2uur na een voeding nog spuugt met allemaal maagzuur erbij.  
Morgen weer terug naar de HA met dr, maar mocht iemand nog een tip hebben.... *zucht*

Liefs Reneke en Myrthe ( 9 weken )  

En Nutrilon A.R. had je dat al geprobeerd? Vervelend zeg... Het spugen had bij ons een andere oorzaak, dus hier heb ik niet zoveel ervaring mee. Maar misschien helpt A.R. wel ipv Omneo en de andere voedingen.

Suc6!

hoi hoi

wat balen he dat ze er zo'n last van hebben. vind het ook zo zielig. en als ze net wakker zijn zo;n vies gezicht trekken.

maar als ik had geweten dat AR zo goed was zou ik eerder overgestapt zijn. het gaat nu supper. trouwens AR 1 is meer te krijgen dan 2 voeding bijna op en mama in de stres voeding nergens te krijgen. maar gelukkig toch gevonden. na veel zoeken.

nou doei doei lucy

laat je het effen horen wat de ha zij?

Hoi,
ALs ze er echt last van heeft van het maagzuur dan moet je bij de ha je poot stjifhouden voor medicijnen.
Mijn dochtertje heeft reflux en na heel veel stennis bij de huisarts kreeg ik eindelijk Zantac na overleg met de kinderarts. En dat hielp zo goed dat ik   na een paar weken weer kon afbouwen. Echt Ze had er vreselijk veel last van heel zielig hoopje dat alleen maar kon huilen. Het zuur kwam zo vaak omhoog. Bij haar was het alleen verborgen want ze spuugde bijna niet.

Succes groetjes joyce

Hoi,

Vandaag bij HA geweest. Hij was het er inderdaad wel mee eens dat als het koemelkallergie was ik al lang resultaat had moeten zien. Dus is het toch haar maagklepje.
We gaan nu weer over op Omneo en als dat niet werkt die Nutrilon a+r of a+s waar iemand het nog over had (bedankt trouwens voor die tip) eventueel met johannesbroodpitmeel en (al overlegd met HA) niet wachten met vast voedsel tot ze 6 maanden is maar al beginnen met 4,,5 maanden want dat schijnen ze dan beter binnen te houden.
Die medicijnen wil ik pas als laatste redmiddel gebruiken want ze mieperd even na het kotsen maar echt huilen doet ze er niet van. Eerst dit maar proberen.
Ben wel blij dat het geen koemelkallergie is, want dan had het nog veel gedoe opgeleverd in de toekomst met ander voedsel.
Bedankt voor de tips.

Liefs Reneke

hoi

Bij mijn dochter hielp uiteindelijk friso comfort met extra johan.brood pitmeel.
En een difrax fles met speen voor pasgeborene.Nu doet ze 20 min over de fles en het blijft redelijk binnen.Zodra ik haar een andere speen geef begint het weer opnieuw.

Voor haar nek heb ik van het ziekenhuis zinkolie gekregen en dat helpt perfect.
Ze had zulke grote plekken van het spugen echt zielig.

Succes .....

Groetjes corina

Als ze er verder geen last van heeft, is het voornamelijk lastig voor jou. Heb je het maximum aan Nutriton in de fles gedaan?
Wij doen dat nu en mijn dochtertje krijgt ook 10 mg Losec (Zantac is te goor voor woorden!!!) per dag en ze is weer helemaal happy. Losec zorgt voor minder zuur in de maag dus het spugen is ook minder zuur! En ga gewoon naar een kinderarts, hè!!! Heel veel succes, ik weet hoe het is!

Terug
Bovenaan