Spugen in de kinderstoel

<p>Onze zoon van 7.5 maand vind het super leuk om even in de kinderstoel  (stokke) te zitten! Maar hij gaat al vrij snel spugen dan komt er een golfje voeding terug... Ook als hij al een poos niets meer gegeten of gedronken heeft. Qe laten hem altijd al maar maxinaal 5 minuutjes erin zitten. Eten geven we nog in het wipstoeltje in een plattere stand dus niet helemaal rechtop.</p><p>Herkennen jullie dit? En gaat dat dan over?</p>

Hier ook een zoon van 7,5 maand. Die heeft dit ook, zodra hij zelf zit of in de kinderstoel of op de grond of op schoot, spuugt hij ook wel eens wat. En ook een poos na de fles of eten.
Ik heb ook geen idee waarom dit gebeurd, die van ons is wel behoorlijk druk, denk dat dat ook wel meespeeld.

Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat ze hun spieren behoorlijk moeten spannen om te kunnen zitten? Als ze dan ook hun buikspieren enorm spannen, kan ik me voorstellen dat er iets omhoog komt. Doe zelf maar eens buikspieroefeningen als je net gegeten hebt. Geen idee of het kan, maar het komt opeens in me op. 

Terug
Bovenaan