spugen met nutrilon AR2

Mijn dochter is 6 maanden dus ik ben over gestapt op opvolgmelk. Mijn dochtertje heeft sinds haar geboorte last van reflux en met nutrilon ar 1 was het over, nu ben ik overgestapt op 2 maar ze spuugt weer, wie herkent dit?
nu verdik ik de voeding maar weer extra met nutriton(johannesbroodpitmeel), maar ik weet niet of dat goed is(is dat te dik?).
 
Hallo Maaike
Onze dochter is nu 6,5 mnd en spuugde ook nadat ik over ben gestapt op Nut. 2. Nu adviseerde het cons.buro mij om 1 schepje rijstebloem in de fles te doen. Tot nu toe helpt dit goed. Onze dochter spuugde eerder nooit. Ook zijn ze nu wat beweeglijker, dus wat langer bij je laten zitten zodat het eten goed kan zakken. Succes
 
hoi maaike,mijn zoontje had hetzelfde probleem en ik ben daarmee ook bij de kinderarts geweest,ik geef hem nu gewoon nutrilon2 met nutrix rijstebloem en merk dat het spugen al een stuk minder is,hij is nu bijna 7 maanden en elke dag merk ik al duidlijk verschil tussen de 6 mnd en een jaar is het helemaal verdwenen zolang de groei er maar niet onder lijdt............succes
 
ja, als je nutrilon 2 ar en ook nog nutrix gebruikt dan is dat eigenlijk te dik, gebruik dan liever een beetje nutrix en niet de aanbevolen hoeveelheid, maar je kan ook gewoon even nutrix zelf bellen, op de doos staat hun gratis nummer...
(ik kreeg dit namelijk te horen met dezelfde vraag als die van jou)
 
ik ben nu een 2weken bezig met nutrilon ar 2 met 2 kleine schepjes nutriton of ik doe er nutrix doorheen maar, het help nog steeds niet, ze spuugt enorm, maar groeit en eet wel goed, ik ga het wel navragen bij het cb, of er een andere oplossing is.
 
Terug
Bovenaan