Spugen na avond papfles baby 6,5 mndn oud

<p>Mijn dochter is nu bijna 7 maanden oud. Heeft al ruim t a 6 weken smorgens en savonds een papfles (granen). Normaalgesproken gaat dit zonder problemen, maar afgelopen week heeft ze de totale papfles (15 min later in bed) weer uitgespuugd. Zelf vindt ze het spugen vervelend, maar is wel vrolijk als ik op haar kamer kom. Verder niet ziek, geen koorts. Ik vind het zelf vooral ‘eng’ aangezien ze haar hoofd niet opzij draait om te spugen... tevens vraag ik me af 1. Waarom zou ze ineens spugen en 2. Hoe kan ik dit tegen gaan aangezien ze haar flessen nog wel nodig heeft en hier zelf ook om vraagt.</p><p>ze spuugt alleen de laatste (pap)fles uit, verder blijft alles de gehele dag binnen en eet/drinkt ze goed.</p><p>voedingsschema:</p><p>- 6.00 papfles -9.00 fruit - 10.30 melk (op eigen verzoek) -12.30 brood met water - 15.00 fruit en water - 17.00 warm eten -19.00/19.15 papfles (dit gast dus al weken zonder problemen, alleen in de afgelopen week spuugt ze de laatste fles vaak in grote golven uit). </p><p> </p><p>Iemand een idee? Thnx!</p>
 
Wat vervelend en toch ook wel eng omdat ze haar hoofd niet draait.

Heb je die fles al eens geprobeert zonder pap erin?
Misschien valt het nu ineens wat te zwaar na haar warme maaltijd.
 
Terug
Bovenaan