Spugen na eten taart

<p>Hallo,</p><p>herkennen jullie dit wellicht en weet iemand wat het kan zijn? Mijn kindje had bij zijn 1ste verjaardag met slagroomtaart eten dat hij een paar uur daarna moest spugen. Hij was die dag al niet lekker, dus we dachten dat het daar aan lag. Maar vandaag heeft hij weer een stukje slagroomtaart op en nu een paar uur later inmiddels al 3x overgegeven. Zou dit door de taart kunnen komen? Hij reageert met eten voor de rest nergens op, maar wellicht dat er iets in slagroomtaart zit waar hij slecht op reageert? Of is het stom toeval</p>
 
Misschien dat zijn maag reageert op de suikers en het vet in de slagroomtaart? Ze zijn natuurlijk nog niet zoveel gewend, dus dat zou het kunnen zijn! Iets anders kan ik zo niet bedenken ?
 
Alleen bij slagroomtaart of ook bij het eten van wat likjes slagroom? Misschien kun je dat eens proberen? Kijken hoe hij daar op reageert? 
Misschien dat het erg machtig is en hij daarom gaat spugen? Ik weet niet hoe groot stuk hij op had?
 
 
Bedankt voor jullie reacties. Maar na 4x spugen ga ik het niet uitproberen bij hem. Heb zo met hem te doen. Hij heeft het alleen nu 2x gehad bij het eten van slagroomtaart, dus ik denk dat het de slagroom is. Zo zielig voor hem. Hoop dat zijn buikje snel weer normaal is
 
Was het alleen de slagroom? Mijn dochter is allergisch voor ei bijvoorbeeld   ,dus als dat in de taart zit kan dat het ook zijn misschien,  dan gaat ze ook spugen. 
 
Terug
Bovenaan