spugen, spugen, spugen

voor mama zorgen, zorgen, zorgen en wassen, wassen, wassen.
Sander heeft er gelukkig geen last van..geen krampjes oid alleen spuugt de gansedag alles onder!!! Hij leeft nu dan ook permanent in een slabbertje! sinds gisteren over op Friso comfort...ik hoop zo dat het helpt...nogmaals hij is een topper heeft nergens last van maar een chagerijnige moeder die alleen maar zure melk loopt op te ruimen heeft hij ook niks aan...x

oja, ik voed liam nu ook rechtop! Zelf lekker gaan zitten, met zijn rug op jouw buik en het hoofje tussen je borsten!! Daar boert 'ie ook beter van en hoe beter hij boert, hoe minder hij spuugt!!

Hi, hier hetzelfde! Ik hoop dat de comfort gaat helpen. Anoush heeft er ook geen last van, maar ik blijf ook aan de gang.. Mij spuugt ze ook geregeld onder.
succes x Taraneh

ow ja hier ook. Die vieze zure rotzooi. Ik die het maar vreselijk vind, en meneer die terwijl die de halve fles weer uitspuugt gewoon blijft lachen.
Ik doe nu johannesboordpitmeel door de voeding, is het wel beter van geworden. Ik voed hem ook rechtop zittend. Maar de optie met zijn rug op mijn buik en hoofd tussen mijn borsten gaat hier niet op.
Want dan doet hij niks anders dan naar boven kijken. Want hij kijkt me gedurende de fles drinken altijd strak aan.
Ik snap niet dat er mensen zijn die het redden met zo'n klein spuuddoekje. Per voedingssessie gebruik ik een slab. Die dan ook daarna echt kletsnat is.

hi meiden,

ik heb tommy tippy fles geprobeerd en de avent anti-koliek flessen, zal idd de dr Brown flessen eens proberen. de laatste 2 dagen gaan al iets beter met de comfort voeding gemengd met gewone voeding. Rechtop voeden doen we al een tijd en na de voeding minimaal 15 mins rechtop zitten daarna...helaas helpt dat niet. Ik zie al wel lichtere verbetering de laatste 2 dagen.

ik ga weer een wasje draaien! doeg

Terug
Bovenaan