Spugen tijdens voeden

<p>Heyhoii</p><p>Ik kon 't zo snel niet vinden of er al een topic over is dus k denk maak maar een nieuwe aan.. </p><p>Sinds gister geeft m'n zoontje (6,5wk) ineens tijdens de fles al de helft terug.. Hij begint altijd wel gulzig (altijd al gedaan) en gaf na de fles altijd wel wat terug.. Hebben daarom ook 1 schepje jbp in z'n voeding. Maar 't gekke is dat hij nu tijdens de voeding (zit nog wel meer dan de helft in fles) ineens heel veel eruit spuugt. Heeft iemand een idee hoe dit komt? </p><p>Alvast bedankt.. Groetjesss</p>
 
Hoi,
Wat vervelend zeg dat hij zo moet spugen.
Gebruik je een grotere speen sinds hij is gaan spugen?

Zijn temperatuur is goed? Misschien een buikgriepje. Hoorde vanochtend dat het heerst onder kindjes. Dan kunnen ze ook zo last hebben van spugen.
 
Nee, is niks veranderd. Zijn temperatuur was ook goed. Vandaag doet hij het niet meer. Ik gok dat hij last had van regeldagen.. Ook omdat hij de hele dag onrustig was en huilerig. Vaker kwam voor een voeding maar elke keer de helft dronk wat hij normaal had.. Maar omdat hij de helft eruit spuugde dacht ik dat hij daarom vaker kwam.
Hopelijk zit er nu ritme in hem waar ik de komende tijd een beetje aan vast kan houden ?
Bedankt voor je reactie! 
 
Terug
Bovenaan