Spugen van ranja

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Mijn zoontje van 14 maanden drinkt af en toe ranja of roosvice. Als hij dit op heeft moet hij altijd spugen. Als hij een zelfde hoeveelheid appelsap, diksap of een andere vruchtendrank drinkt heeft hij dit niet. Wij dachten eerst dat hij dit te zoet vond maar laatst krijg hij een mierzoet drankje van een ander kindje en hier hoefde hij ook niet van te spugen.
Hij heeft het dus alleen bij roosvice.
Kent iemand dit probleem? En weet iemand hoe dit komt?
Bedankt alvast

Mijn dochter van 14 maanden heeft het ook bij roosvichee! Ik was er ook verbaasd over. Ik geeft het haar nooit meer. Terwijl ze inderdaad wel een hele fles water met diksap opdrinkt. Ik weet niet hoe het komt, maar hier is het precies hetzelfde geval!

Hier geen spuger, maar wel een weigeraar (18 mnd) van roosvice en ranja. Ze wil alleen diksap en anders niet. Het liefst biologische, maar ranja en rv drinkt ze slechts een paar slokjes als we op visite gaan en ik vergeet een extra fles diksap.

Vreemd dat jullie beide kids ervan spugen, ben erg benieuwd hoe dit zou kunnen komen, heb helaas het antwoordt ook niet. Maar vindt het wel frapant.

Tom heeft dit ook met de ranja van de creche, hij boert dan ook enorm.
Thuis geef ik hem meestal melk, maar als hij eens wat anders wil..  diksap (aardbei) van de A&H, of karvan cevitam (aardbei), en dan heeft hij dit niet.

Ik weet niet waar dit aan ligt.
Op de creche geef ik nu ook zijn eigen diksap mee.

Terug
Bovenaan