Spugen van rijstebloem

Hallo allemaal,

Sinds vorige week zijn wij begonnen Amaya rijstebloem te geven( in de fles).
Nou is het de eerste paar dagen goed gegaan.
Maar nu is ze steeds aan het spugen nadat ze rijstebloem heeft gehad.
Ik geef het als ontbijtje en de voeding van 19:00.
Maar ze is steeds aan het spugen daarna. Ik ga het maar niet meer geven. Leek mij juist goed om haar zo te laten wennen aan vaste voeding.

Iemand ervaring hiermee??

Grtjs mar

heeej

geen ervaring marina krijgt het al best lang en in iedere fles een schepje ,, ze vind het heel erg lekker en sinds ik het geef spuugt ze helemaal niet meer,,, xxx

Geen ervaring mee. Maar wij geven het niet meer aan Sara. Ze krijgt genoeg voedingsstoffen binnen.
De laatste fles geven we een fles voor hongerige kindjes en daar komt ze heel goed de nacht mee door.

Merle spuugt er niet van maar sliep er heel onrustig op. Ze was steeds midden in de nacht wakker en om 6 uur 's morgens was ze echt klaarwakker, en dat terwijl ze op de gewonen fles heerlijk doorslaapt tot ongeveer 8.00! Dus wij zijn er weer mee gestopt.
Gisteren op het cb bureau geweest, en daar zeiden ze ook dat ze nog niks extra's nodig zijn naast de fles tot 6 mnd, maar het kan geen kwaad om het te proberen en je kindje verschillende smaken te laten proeven.

xxx

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties!!
apart te lezen dat ieder kind er zo anders op reageert
Ze zeggen inderdaad dat die kleintjes tot 6 mnd niks extra's nodig hebben
Voorlopig stoppen wij met de rijstebloem.
Langzaamaan gaan wij groente introduceren.
Vandaag voor het eerst worteltjes geprobeerd en het was een suc6. Gelukkig niet gespuugd daarna.
Misschien kan haar maagje de rijstebloem niet goed verdragen ofzo?!.

Grtjs mar

Tijn vind het ook niks.
Rijstebloempap niet en groente ook niet.
Hij weet niet wat hij ermee moet.
Begint dan te krijsen.
Dus over een paar weken maar weer proberen.

succes met de groente.

xxxx

Terug
Bovenaan