spugen vs huilen

Hey,

Ik ben beetje ten einde raad, en hoop dat er nog tips zijn.
Floor spuugt ontzettend veel. Zodra ze haar fles op heeft komt de helft er weer uit. En ik kan haar zo minimaal 2x per dag verkleden omdat ze toto op haar romper toe doorweekt is. Er gaan minimaal 1 slab en 2 spuugdoeken per voeding doorheen.
Nu kreeg ik de tip; johannesbroodpitmeel door de melk doen, dat maakt het dikker. Inderdaad, werkt perfect, ze spuugt niet meer, maar nu blijft ze maar huilen en een soort van kok bewegingen maken. Alsof ze wel wil spugen maar er niks uitkomt. Of het loopt er 2 of drie uur later ineens weer uit... Verder heeft ze nu ook veel meer last van krampjes.
Dus het lijkt wel of ik kan kiezen tussen tevreden spugende baby, of niet spugende huilende baby. Ik kan 15 december pas terecht bij de kinderarts (huisarts heeft me doorverwezen) maar ik weet het soms echt niet meer waar ik nu goed aan doe.
Overigens groeit ze wel goed, en slaapt ze ook goed. Als ze eenmaal in slaap valt, dan slaapt ze de hele nacht door, en dan 1 voeding en dan weer de hele ochtend slapen... Dus het is niet zo dat ze te weinig binnen krijgt ofzo.
Dus als iemand dé tip voor me heeft??

Liefs

T

even opnieuw,wilde net berichtje plaatsen,maar forum of mijn pc doet raar.

Ik had dat met mijn middelste ook. Ik ben toen ook Nutriton ( jhpmeel)bij de voeding gaan doen en aanvankelijk kreeg hij toen ook wat meer last van krampjes.Het is toch een toevoeging,waar de darmpjes ook weer even aan moeten wennen,lijkt me zo. Om dat te overbruggen heb ik tijdelijk druppeltjes tegen krampjes bij de voeding gedaan en dat werkte prima. Hier net over de duitse grens verkopen ze Sab Simplex,super spul! Voor Noah heb ik nu Infacol tegen de krampjes gebruikt. Deed het ook wel redelijk goed
Je zou ook kunnen overwegen om over te stappen op een voeding tegen spugen,zoal Nutriolon A.R. of zelf gebruik ik de voeding van het kruidvat.Net zo goed en de helft goedkoper en hun hebben de Comfort tegen spugen.Aan deze voedingen zit al jhpmeel toegevoegd. Achteraf had ik dat toendertijd ook kunnen doen,was wel zo handig geweest ipv altijd dat gedoe met dat kleine schepje dat bij de Nutrioton zit en ik heb deze toch nog best lang bij de voedingen moeten doen, Ben wel benieuwd wat de kinderarts zegt,maar zal wel zeggen dat het reflux is,lijkt me zo.

Veel succes met de kleine meid

liefs

Dat klinkt precies hetzelfde als Seth heeft gehad. Wij zijn ook bij de kinderarts geweest en die zei dat hij Reflux heeft. Niks bijzonders en gaat vanzelf weer over. Het is alleen lastig en oncomfortabel voor hem. Vooral dat kokken vond ik zo eng om te zien! Wij geven ook jbpm en dat werkt bij ons wel!

Hoe lang gebruik je al jbpm? Haar slokdarm moet natuurlijk ook nog helen, die is waarschijnlijk geirriteerd van het maagzuur.

Terug
Bovenaan