Spugen wanneer op de buik

Hallo zomermama's!

Even een vraagje, waar sommige van jullie misschien ervaring mee hebben; Onze dochter Loïs (04-07-08) is al behoorlijk sterk (houdt enorm van de bekende optrekspelletjes) en wil ook graag op haar buik in de box liggen om zich op te drukken en te proberen te rollen. Maar wanneer ze dit doet spuugt ze alles onder! Het maakt niet uit wanneer we haar op haar buik leggen, al is het 1,5 uur na haar flesje, ze blijft spugen... Wanneer ze niet op haar buik wordt gelegd spuugt ze ook niet. We willen wel dat ze af en toe op haar buikje kan liggen wanneer ze wil. Heeft iemand een idee hoe we dit op kunnen lossen?

Liefs,
Simone

Heey,

Dat lijkt me toch wel vreemd, als ze altijd spuugt op der buik.
Celeno vindt het ook best leuk op zijn buik, hij kan inderdaad ook helemaal zijn hoofd omhoog houden.
Maar hij spuugt dan eigenlijk nooit, terwijl   hij toch regelmatig na een flesje wat spuugt (vaak gelijk erna of een half uur later ofzo).
Als ik jou was zou ik het even navragen op het cb of aan de ha.
Spuugt ze als ze niet op der buik ligt ook zoveel?

xx

Dankjewel voor je reactie. Ik vind het inderdaad ook vreemd... Ze spuugt anders eigenlijk vrijwel nooit! Morgen moet ik weer naar het cb, dus dan zal ik het daar ook even navragen inderdaad! Vraag me toch af wat het kan zijn... Misschien de druk op haar maagje ofzo?

Liefs,
Simone

Terug
Bovenaan