spugen

Ik heb een zoontje van bijna 5 maanden en sinds 3 weken is hij aan de "fles". Hij drinkt zijn melk op en de ene voeding spuugt hij meteen weer uit en de andere houdt hij binnen. De ene dag gaat het heel goed en de andere dag weer niet. Hij krijgt de normale frisolac. Wie herkent dit of heeft tips. Alvast bedankt.
 
Mijn dochter van bijna 4,5 mnd krijgt ook Frisolac. Dat ging tot nu toe steeds goed, maar de laatste week spuugt zij ook af en toe de hele voeding uit. Kan het ook komen door de nieuwe spenen die ik op de flessen heb gedaan? Het zijn wel dezelfde spenen als die er al op zaten (qua maat en vorm). Graag lees ik ervaringen.
 
Je zou eens kunnen proberen om Johannes Broodpitmeel door de voeding te doen. Is een verdikkingsmiddel. Hebben wij ook gedaan en bij ons dochtertje hielp het erg goed.
 
kan ook met reflux te maken hebben. bij sommige babies duurt het wat langer voordat het slokdarm klepje normaal functioneerd. je zou Frisolac comfort kunnen proberen. Dit is een wat dikkere voeding, gebruik hierbij wel 3-standen spenen. Als dit niet helpt kan je er ook nog een schepje Nutrix bij doen.
 
Terug
Bovenaan