spugen

Dag allemaal, wie kan mij helpen of heeft tips. Ik heb een zoon van bijna 7 maanden die dol is op zijn melkflessen, maar altijd wel een makkelijke spuger is geweest, vandaar dat hij ook frisolac comfort krijgt wat goed bevalt. Nu is hij van 4 flessen terug naar 2-3 flessen dit gaat goed en fruit en warme hap ook, alleen drinkt meneer tussendoor nauwelijks iets en als hij wat drinkt komt het er net zo hard weer uit, water, thee, diksap, roosvice. we hebben het aangeboden in de gewone fles in een tuitbeker, het lijkt wel alsof hij het 'dunne' niet kan verdragen, de rest is natuurlijk veel dikker, fruit, warme hap en de melk en de pap wie kan mij helpen want zo krijgt meneer geen liter vocht binnen en plast daardoor ook minder.
Alvast bedankt.
 
Mijn dochter van 8 maanden had precies hetzelfde. Omdat ze zoveel overgeeft gebruik ik johannesbroodpitmeel. De reactie van onze huisarts was dat ze een heel bewegelijk kindje is en daarom snel overgeeft en zo haar maagje wat druk op haar maagje komt. Hij zei ook dat het vanzelf over zou gaan. Inmiddels kan ik zeggen dat ze "bijna" niet meer overgeeft. Dit komt volgens mij ook omdat ze nu brood eet. Ze drinkt nu zelf sap en water en houdt dit binnen. Hopelijk is dit bij jou straks ook het geval en groeit hij er over heen.
 
Terug
Bovenaan