Spugen

Hoi allemaal,

Mijn dochter is nu ruim 6 maanden. Als ze op haar buikje ligt spuugt ze heel veel. Alles; flesvoeding, fruithapje...

Heeft iemand hier nog meer ervaring mee en wat hebben jullie er tegen gedaan?

Groetjes Laura
 
Hoi, misschien kan je haar na het eten geven niet op haar buikje leggen, je kan haar misschien even 20 minuten in een wipstoeltje zetten zodat haar eten even kan zakken! Mocht dit niet helpen dan kan je altijd Johannesbroodpitmeel (NUTRITON)door haar flesjes doen.... Maakt het eten dikker, zodat het spugen een stuk minder wordt.
 
Hoi, we laten haar altijd al even "uitbuiken". Het is ook bijv. net voor de volgende voeding. Kortom altijd. Ze krijgt Friso Comfort.
En ze rolt zelf steeds op haar buik. Wat natuurlijk niet erg is!
Groetjes
 
Hoi, ik denk dat het dan toch handig is om Nutriton (johannesbroodpitmeel)door de voeding te doen, dit maakt de voeding dikker waardoor ze minder spugen. Je kan het gewoon kopen bij de drogist, of bij een betere supermarkt. In ieder geval succes ermee!!!
 
Mijn dochtertje is nu precies 6maanden en spuugt ook. Ik probeer haar ook evemn te laten zitten maar dat lukt niet echt, ze is een super actief kindje en wringt zich in allerlei bochten. Ze krijgt al nutrilon AR 2 tegen spugende kindjes. Op het cb zeiden ze dat het spugen geen kwaad kon. natuurlijk wel vervelend, maarja, je kan dr moeilijk vastbinden toch...
Veel succes
 
Inderdaad, op het bureau zeiden ze dat het geen kwaad kon en dat het vanzelf over gaat als ze meer vaste voeding krijgt. Ben benieuwd!
Nou ja ik ben blij dat ze niet de enige is!! Bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes Laura
 
Terug
Bovenaan