Spugen

Aangezien mijn dochtertje van nu 11 wkn veel spuugt heb ik Nutriton gekocht, wat je aan de gewone voeding moet toevoegen. Nu wordt de voeding wel een stukje dikker. Speen 2 van Avent: dan komt er niets meer uit. De drie standen speen van Avent: I is zelfs weer te snel.
Ik weet niet meer welke speen ik nu wel moet gebruiken. Het blijft elke keer een gedoe, terwijl mijn dochtertje ongeduldig wordt.

Heeft iemand tips?
 
Hoi Denise,

Wat een toestand nu ff he maar straks loopt alles weer op rolletjes hoor.

Ik ken de avent flessen niet zo (ben er niet weg van dus heb gewone standaard flessen) Maar misschien hebben ze bij avent ook papspenen. Die hebben 1 groot gaatje misschien dat dat werkt. Maar die heb je ook van verschilldende merken en in verschilllende soorten gaatjes het enige wat je kan doen is gewoon uitproberen.

Misschien haar fles 10 minuten eerder geven/maken dan kan je rustig kijken hoe de speen werkt zonder dat ze erg ongeduldig word.

groetjes joyce mama van Mara
 
Ik gebruik ook Nutriton voor mijn dochter en heb in de stand 2 een gaatje doorgeprikt met een coctailprikkertje. Dan gaat het wat beter. Je bent overigens niet verplicht om 4 schepjes erin te doen per 100 ml, kan ook minder. Ik doe nu 3 schepjes op 210 ml en dat gaat sinds kort ook goed. Ik stap binnenkort over op stand 3 speen (dochter is bijna 4 maanden)en laat ook de standen speen voor wat het is. Hier komt echt heel veel uit. Het is en blijft een kwestie van uitproberen. Succes en veel creativiteit gewenst.
 
Hoi,

Mijn zoontje verslikte zich ook steeds en kreeg op advies van het cb ook nutriton in zijn voeding. Ik denk dat je de voeding te dik maakt. Gewoon even uitproberen hoeveel nutriton je in een flesje doet. Het moet niet te dik en niet te dun. Als je er direct een paar schepjes in doet kan het, zeker als het eventjes staat al snel heel dik worden. Eigenlijk heb je niet zo veel poeder nodig dus. Ik gebruik ook Avent flessen.

Succes
 
hoi hoi
ik ken het probleem, heb zelf ook avent flessen, tygo spuugde ook veel wij deden (advies ziekenhuis) 2 schepjes op de 150cc maar uit de avent fles kreeg hij niets, speen van 1,2,3 maand geprobeerd maar hij kreeg er niets uit toen van avent de varia 1,2,3 geprobeerd maar meneer had toen de fles binnen 10 min op dus dat ging weer veel te hard. in het ziekenhuis probeerde we toen de dodie fles met de romeinse 1,2,3 toen ging het eindelijk goed, maar tja heb dus wel 2 nieuwe flessen gekocht. (alsof ik er nog niet genoeg had heb nu een hele voorraad) maar dat geeft niet zoland de kleine maar lekker kandrinken vindt ik veel belangrijker
heel veel succes,
groetjes veroeska en tygo
 
Terug
Bovenaan