Spugen

Hoi Allemaal,

Onze dochter is nu 7,5 maand en spuugt soms alles er net zo hard weer uit met boogjes? Kennen jullie dit? Zou dit kunnen komen door te snel drinken/eten?

Groetjes een moeder
 
Ja, dat zou heel best kunnen.Je kunt ook de voeding iets dikker maken met Nutriton [johannesbroodpitmeel].Je moet dit wel melden hoor bij het cb mischien is er iets aan de hand met haar maagklepje.
 
Bedankt voor je reactie. Maar ze krijgt al nutriton er door heen. Maar ze spuugt de laatste tijd zo in eens alles weer uit. Ze is ook met tandjes bezig maar weet niet of dit daardoor kan komen?
Donderdag moet ik naar het cb daar zal ik dat ook even aankaarten!

Groetjes
 
Hoi Floor,

Mijn dochter spuugt ook erg veel. Vooral als ze op haar buikje aan het spelen is. Nu leg ik ze steeds na eten of drinken op bed en het gaat beter! Maar ik hoop ook dat het snel overgaat!!
Succes!

Groetjes Laura
 
Floor???

Onze dochter deed dit eerst ook bij het spelen maar nu ze iets groter is haast niet meer. Maar nu komt doordat volgens mij zij zo gulzig is alles weer naar buiten en niet zo zachtjes ook echt in boogjes! Heel vreemd!

Groetjes
 
Hoi Floor,

Onze dochter van 6 weken spog ook al haar voeding eruit met een boogje. Bleek dat de spier van de maag naat de darm verdikt was zodat de voeding er niet door kon. Dit ontstaat bij kinderen tussen de twee en twaalf weken. Vorige week is ze er aan geopereerd en gaat het weer goed. Ik weet niet of dit bij jouw baby het geval is, maar je kunt er naar informeren.

Groetjes Sylvia
 
Hoi Sylvia,

Ik weet niet waarom iedereen het over floor heeft maar zo heet ik helaas niet! ha ha! Onze dochter doet het niet altijd. Bij jullie wel na elke voeding. Het lijkt voor te komen als ze heel gulzig is??!

Groetjes moeder
 
Terug
Bovenaan