spugen

Hallo,

Mijn dochter van 3mnd, geeft sinds een paar dagen gewoon water over.

Ze ligt bv in de box of in bed en dan komt er in een keer een golf water uit haar mond ipv melk. Ze heeft nog nooit gespuugd. Wel eens af en toe bij het boeren het laatste slokje melk, maar dit niet.

Wie kan mij vertellen of dit gewoon is?
Ik geef haar namelijk geen water apart.

Bedankt
 
Hoi Hoi,

Mijn dochtertje Kimberley heeft dat ook gehad. Ik weet niet of jullie de fles geven of de borst. Bij mij krijgt ze de fles. Volgens mijn verloskundige is het gewoon het teveel aan vocht wat ze niet weg kan krijgen. Wel heeft ze dan de voeding er al uitgehaald, vandaar dat het niet wit is. Het ruikt ook een beetje zurig omdat er wat maagvocht mee komt. Het kan geen kwaad als het maar niet te lang aanhoud. Dus niet na elke voeding en ook niet een paar dagen achter elkaar. Bij Kimberley (ze is nu 3 maanden) is het al over.
Als je je erg zorgen gaat maken (bijv dat ze lusteloos wordt) ga dan even langs de huisarts. Beter 1 keer teveel als 1 keer te weinig.

Groetjes en succes.
 
Volgens mij is het maag zuur, het maag klepje sluit nog niet helemaal goed.
De box aan een kant iets omhoog zetten zou kunnen helpen en haar bedje omhoog zetten aan een kant .

Je kunt als het erg vaak is best naar de dokter gaan daar kunnen ze maag zuur remmers voorschrijven voor baby's
 
Terug
Bovenaan