Spugen

Evy (4 mnd) krijgt dus sinds een aantal weken flesvoeding, maar geeft soms behoorlijk terug en niet alleen tijdens het boertje maar soms ook nog rustig een uur later. Bij bv had ze hier helemaal geen last van. Het is ook een behoorlijke bewegelijke tante en misschien dat het daar aan ligt. Maar weten jullie misschien hoe dit kan en wat er aan te doen is? Of is het gewoon normaal dat ze dit doet?
 
Hoi ,

Bij mij ging het precies hetzelfde. Het schijnt door de overstap te komen. bv is makkelijker verteerbaar dan fv. Wat je kunt doen is nutriton (jonhannesbroodpitmeel) bij in de fles doen. Op de verpakking staat dat je er wel twee schepjes in moet doen, maar bij ons ventje helpt 1 schepje al prima, het moet dan al direct helpen. Ala je kindje zoveel blijft spugen dan is er misschien toch iets anders aan de hand. Ik hoop dat je wat aan deze tip hebt!
Succes ermee, Loes
 
ik zat in een soortgelijke situatie. Je moet toch ergens beginnen als je overstapt van bv naar fv. Ik begon met nutrilon gewoon, daarna aangedikt met nutriton, toen overgestapt op nutrilon OMNEO dat moest het helemaal zijn volgens collega-moeders. Dat was het voor mijn zoontje dus helemaal niet ipv dat hij voeding terug gaf gaf hij flinke hoeveelheden zuur terug. Uiteindelijk ben ik op nutrilon A.R. overgestapt en dat is het helemaal voor mij en natuurlijk mijn zoontje. Hij geen weinig tot niets meer terug.
 
hoi

mijn zoontje krijgt johannesbroodpitmeel bij in zijn flesje
hierdoor word de melk dikker in zijn maag en komt het niet zo snel terug
alleen kon mijn zoontje niet tegen de aangegeven hoeveelheid
hij krijgt 2 schepjes bij 180 m
l water
 
Hoi,

Ik vind de aangegeven hoeveelheis die op het pak nuttriton staat ook wel erg veel! Mijn zoontje krijgt 1 schepje bij in zijn fles en dat gaat prima. Dus gewoon uit proberen wat bij jouw kind werkt
 
Dank jullie wel voor jullie reacties. Maar stopt Johannesbroodpitmeel niet op??? Ons dametje heeft al moeite met haar ontlasting en dat wil ik niet nog erger maken. Wat is jullie ervaring?

Kriek
 
Terug
Bovenaan