spugen

hoi mama's.
Heb even een vraagje nml: mijn zoon is nu 4 maanden,maar blijft veel spugen. Zelfs 2 a 3 uur na zijn voeding geeft hij nog veel terug. Ik gebruik al friso comfort. Hij is wel een druk baasje,kan niet goed stil zitten, maar 2 uur na een voeding nog spugen???? Op het cb zeggen ze dat het niet erg is,omdat hij goed groeit en op gewicht is, maar ik vind het erg vervelend voor hem. Heeft er iemand een tip voor mij? Groetjes chantal
 
Mijn dochter is ook 4 maanden en spuugt best veel. Ik geef daarom haar te drinken net voordat ze gaat slapen. Ik geef wel borstvoeding, meestal slaapt ze zo en het eten blijft er mooi in.
Twee vliegen in één klap dus. Misschien dat het bij je zoontje ook lukt.
Succes in ieder geval!
 
hadden wij ook, hij is inmiddels 6 maanden en spugt nog steeds, ene keer weer meer dan de andere. Ach hij groeit goed, je moet alleen vaak je kleren verschonen, en de zijne. Geef geen speciale voeding, hij had het met bv en kv.

succes
 
Hoi Chantal,

mijn dochter van nu 10 maanden heeft dit ook. Ik verzwaar al haar eten en drinken met Nutriton, ondanks dat dit ook al in de Friso Comfort zit. Alle sapjes, fruithapjes, potjes, flessen krijgen 2 a 3 schepjes Nutriton. Het spugen is niet weg, maar wel minder. Op het CB hebben ze mij ook gezegd dat er niets aan de hand is omdat ze goed groeit. Onze huisarts vond dat het nu wel minder moest worden en heeft ons daarom doorgestuurd naar een kinderarts. Deze heeft haar onderzocht en wil wachten tot ze 1 jaar is. Dan moet het namelijk echt weg zijn. Om het spugen te helpen verminderen heeft zij medicijnen gekregen (Losec) die de aanmaak van maagzuur verminderen waardoor ze ook minder moet gaan spugen. Ik kan je helaas nog niet zeggen of dit werkt omdat we er pas sinds gisteren mee zijn begonnen.
Succes, ik weet hoe vervelend het is (vooral voor je kleintje...)

Groetjes,
Dee
 
Terug
Bovenaan