Spugen

Hallo mama's,
Niek is 4,5 maand en ik geef hem sinds 2 weken Friso-comfort (1). Dit omdat ie veel spuugt en moeilijke ontlasting heeft. 1,5 Week lang ging dit uitstekend en spuugde hij nauwelijks. Sinds een paar dagen is het spugen helaas weer terug. Ik vind het eigenlijk maar raar dat het eerst wel goed ging en van de ééne op de andere dag niet meer. Tis des te vervelender omdat het al een moeizaam drinkertje is en dus niet heel veel binnen krijgt. In zijn vorige voeding (omneo) deed ik johannesbroodpitmeel maar dat lukt haast niet bij deze voeding omdat ik het met gekookt water moet aanmaken en als ik dan het jbp erdoorheen doe gaat het heel erg klonteren. (ook als ik het eerst wat laat afkoelen).
Heeft iemand nog een goede tip?
 
hoi
mijn dochter spuugde ook heel veel en ik had ook omneo en jbp erdoor en dat werkte perfect ik deed het in de fles en goed schudden maar als het echt niet helpt dan kun je het ook in een bakje maken en dan met een lepeltje geven voor je de fles geeft hoop dat je er wat aan hebt
 
HOi,

Mijn zoontje krijgt ook Friso Comfort sinds dat hij een paar weken oud is (hij is nu bijna 7 maanden en krijgt nu de opvolgmelk).

Is je kindje soms verkouden? Dan spugen ze nl. ook.

Soms spuugde mijn zoontje opeens weer een paar dagen en daarna ging het dan weer goed.
Ik zou het gewoon even afwachten of het weer overgaat  en anders even overleggen met het CB?

In ieder geval succes!
 
Terug
Bovenaan