Spugen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Mijn zoontje van bijna 6 maanden spuugt hel erg zjn eten terug.
Vaak na zo'1 a 2 uur nog steeds.
Op het buro zeiden ze dat het niet erg was het gaat vanzelf we over hum???
Ik kon ook flesvoeding geven tegen het spugen maar zij raden dat af vanweg dat ze dan slecht kunnen poepen en dat was veel erger.

Nu geven wij Jayden een fruit en een groente hapje en ook dit spugt hij uit.
Ik weet nu niet meer wat ik het beste kan doen hebben jullie mischien tips.

Groetjes Lilian

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar ik weet dat er van vsm kind wel iets is voor die reflux. Wellicht het proberen waard.

Hoop dat het snel over is, want het is voor jou vervelend en voor je kleine,

Groetjes!

hoi lilian

wij hebben het zelfde probleem. sverre is nu 8 maanden en het verschilt de ene dag erger dan de andere dag. wat bij ons helpt is na de voeding 15 min zitten. stil zitten probeer ik wel maar met een ondernement mannetje is dat niet altijd makkerlijk haahhaah.

ik heb dit aangegeven ook bij het cb en ik mag gelukkig al heel snel naar een diatiste omdat sverre niet tegen veel dingen kan spugen en ook heel hoog gillen. is zo zielig dan.

hij heeft ook een tijdje terug gehad dat het omhoog kwam maar daar zijn we gelukkig van af. oplossing minder geven.

nou doei doei lucy

Hoi Lucy,

hoe laat je een baby van 8 maanden stil zitten?

Tijs is echt super actief. Dan zou je hem in een wipstoeltje of eetstoel moeten laten zitten, denk ik...

Tijs heeft er gelukkig zelf geen last van.

hoi trancelover

ja dat stil zitten zit er niet echt in hor haahahh maar bedoel eigenlijk recht op dus niet meteen in de box liggen.

doei lucy

Hoi Lillian,

mijn zoontje spuugt ook veel.
Ik voeg nu sinds een paar dagen nutriton toe aan zijn groente- en fruithap.
Bij mijn zoontje helpt dit.

groetjes Madelon

Hoi Lilian,

Mijn dochter heeft ook vanaf het begin af aan veel gespuugd. Op het cb zeiden ze dat ze een zwak maagklepje heeft, dat dat vanzelf weer overgaat, maar dat het meestal wel makkelijke spugers blijven.

Ik heb haar steeds flesvoeding met Nutriton gegeven. Het spugen bleef nog steeds, maar was wel minder dan wanneer ik het niet gebruikte.

Mijn dochter wordt volgende week 1 en ik heb sinds een maand of 2 het idee dat het spugen minder wordt. Het zal zeker schelen dat ze nu vast voedsel eet en geen flessen meer drinkt.

Het is echt even uitzitten en vooral veel wassen draaien, succes ermee!

Groetjes, Nicole

Terug
Bovenaan