Spugen??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Lieve is nu ruim 11 weken, en heeft nooit echt gespuugd na de voeding of tussendoor.
Nu sinds een dag of vier doet ze dat de hele dag door flink. Niet eens na de fles ofzo, maar ook zomaar.
Ze heeft in bed natte wangen, in de box, en op schoot. soms is het melkspuug, soms gewoon waterig en doorzichtig..
Herkent iemand dat?
Wil niet meteen op de verdikkingsmiddelen in de fles ofzo hoor..
Groetjes Rina

Ja, Jesse heeft het ook regelmatig! Hij heeft het altijd wel regelmatig gehad hoor.. Dan weer een paar weken/dagen niet en dan weer een paar dagen achter elkaar.. Weet ook niet waar dat aan ligt. Soms denk ik dat ie dan teveel heeft gedronkeen (geef bv) maar een ander keer drinkt ie veeel meer en dan heeft ie het niet.. Weet het eerlijk gezegd ook niet!
Gr. Anne-Marie

Hoi Rina,

Luuk spuugt ook de laatste 2 weken wat meer,maar niet de hele dag door.
Vaak meer na het flesje,dat komt dan denk ik omdat hij nu steeds drukker wordt,hij slaat soms echt met armen en benen om zich heen als hij in de box ligt.
Ook brabbelt hij erop los en ik denk dat dat gewoon dan te druk is om de melk te verwerken...
Maar zolang als de melk niet helemaal terugkomt en hij normaal plast en drinkt hoef je je volgens mij geen zorgen te maken...zoiets heb ik laatst gelezen.

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan