spugen

antonio spuugt op het moment best veel vind ik, hele golven komen eruit. weet dan niet goed of dat het komt omdat hij teveel heeft gegeten (kan denk ik haast niet was heeft dan pas 1 borst op) maar zou niet zo gauw weten wat het is. jullie misschien?

Hoi,
Hier hetzelfde, sommige dagen gaat het erg goed, de andere keer komen er golven terug, ik ben er ook nog niet achter waarom!
Ook idd vaker al na de 1eborst, maar misschien dat er dan toch teveel lucht is binnen gekomen, al hoor ik niet altijd een boertje.
Ik heb het maar los gelaten, ze groeit goed is tevreden en alert, goede plasluiers en heeft er naar mijn idee geen last van!
Moest er wel erg aan wennen, mijn andere kinderen hebben nooit gespugd..

he mj ik moet er ook zo aan wennen want de andere kids waren ook geen spugerds en nu dus wel, waarschijnlijk heb je gelijk en zit er toch veel lucht dwars ondanks dat ik het ook niet hoor en groeien doet hij als kool.

Hier ook altijd.. hele golven en daarna drinkt ie gewoon lekker door. Geen idee hoe het komt maar mn oudste 2 hadden het ook en op t cb hadden ze ook geen idee... hoort erbij en als ze goed groeien maakt t niets uit.

Bij mij zijn beide kindjes spugers. Bij bv zit er geen stop op, dus kunnen ze maar doordrinken.... Alles wat ze dan teveel drinken en niet nodig hebben gooien ze er weer uit. Zoalng ze goed groeien en zich goed ontwikkelen is het niet ernstig, alleen lastig.....

Terug
Bovenaan