spugen

Mijn dochtertje van 9 weken geeft altijd na haar flesvoeding een mondje voeding terug dat is heel normaal maar soms spuugt ze een uur na haar voeding een soort water en dat ruikt ook zuur net als wanneer ze een mondje voeding terug geeft.
Is er iemand die dit ook heeft en wat kan het zijn?

Gr

Vivienne
 
ons meisje had dat ook, bij ons deed ze dat vlak voor een voeding. Een soort slijm met melkrestjes, ik weet niet precies wat het is, komt iig uit het maagje, ruikt idd erg zuur. Ik denk een soort spuug, ze dronk goed een groeide goed, heb met er geen zorgen over gemaakt.
 
Die van ons had dat ook en is nu 5,5 maand. Niet veel spugen maar net een mondje en een paar uur later ook waterig met melkrestjes. Ik gebruik nu johannesbroodpitmeel door de fles en hij heeft medicijnen gekregen tegen maagzuur van de kinderarts. Ik heb het idee dat die niet heel veel doen maar dat meel dus wel. Nu komt er helemaal niets meer terug!
 
just heeft dat ook nog zo nu en dan. hij is nu 4 mnden. ene dag spuugt ie veel, andere dag bijna niks. en inderdaad soms ook doorzichtig met witte vlokjes. maar dat is pas na 2 uur. dus ik denk dan dat de maag het al een heel eind verwerkt heeft, en dat dat dan nog het enige is wat eruit kan. hij groeit heel goed, en is ook zeker zwaar genoeg dus ik maak me er niet druk om.
 
Je zou Nutriton kunnen gebruiken, dat is Johannes broodpitmeel en dat maakt de voeding net wat dikker. En voorkomtdat je kindje gaat spugen!
 
Terug
Bovenaan