spugen

hmimes

New member
sinds 2 dgn om de 2 uur trek spuugt daarna bijna alles uit pfff . probeer tijd te trekken maar lukt niet ...
 
Kan een regeldag zijn, je kan de voeding dikker maken met nutriton.. Maar zal als ik jou was ff overleggen met cb of anders voedingsdeskundige van nutrilon bellen dat kan 24/7
 
Geef je fles? Zo ja dan idd nutriton erdoor. Doe ik hier ook en dat maakt de voeding iets dikker.

Het lijkt er wel op dat zoals je beschrijft hij wil om de twee uur maar spuugt dat hij dan gewoon teveel krijgt! Om de twee uur is ook best veel en waarschijnlijk kan zijn maagje het gewoon niet aan en gaat hij spugen. Hoeveel zit er in de fles?

Mijn meisje is nu 6 weken en krijgt flessen van 120 cc water en dan vier schepjes voeding en net geen heel schepje nutriton!

 
hij krijgt 100cc dus 90cc en 3 schepjes en doe 10 cc extra dunner te maken voor de ontlasting .
drinkt tussen de 80- tot 100 cc .
Ik heb de inflacol maar gestaakt kijken of het daardoor komt ?? Lijkt te zijn gestart sinds hij daarme begonnen is . Zo moeilijk allemaal als ze niet kunnen praten . Hij drinkt 6/7 voedingen per 24/7
 
En hoe oud is hij nu? Je zou ook naar de 120 cc kunnen gaan en dan kijken of hij het langer vol houdt. Zo ging het hier ook, na ongeveer 4 weken dronk ze 120 cc, de ene x ging dit op maar soms ook niet.

Nu zit ze sinds 4 dagen op 5 voedingen van 120 cc en slaapt ze door.

Hopelijk heb je er wat aan. Het is soms echt zoeken.
 
hij is net 2 wkn ik heb het geprobeerd en soms lukt het en soms niet en dan komt het allemaal eruit .
 
Mijne is 4 weken en krijgt 110 en dan 7 voedingen ligt eraan hoeveel hij weegt je moet zijn gewicht x 150 doen dat is minimaal wat hij mag hebben en gewicht x 180 is maximaal wat hij mag hebben. Dat getal doe je door 7 ( 7 voedingen ) dat is wat hij mag hebben.
 
Terug
Bovenaan