spuger hulp gevraagd!!!

Hallo moeders,
Even een vraagje:eek:ns zoontje van 6maanden spuugt best veel.dat wil zeggen:we kunnen echt nooit!!!!!zonder spuugdoekjes van huis.en ja soms vergeet je dit en zit meneer er helemaal onder.ik heb al friso comfort geprobeert maar daar had hij erg veel dunne ontlasting van dus daar ben ik me gestopt.Nu wilde ik graag Johannesbroodpitmeel gaa gebruiken om zijn voeding wat te verdikken maar nu komt het probleem:ik kan dit nergens vinden!waar haal ik dit?

groetjes Jeannet

Hoi Jeannet,
Er zit al Johannesbroodpitmeel in de Friso comfort, dus de gewone voeding van Friso mixen met JHBPM geeft denk ik hetzelfde resultaat.  Anna kreeg ook altijd hele erge dunne ontlasting van de johannesbroodpitmeel (en ze liet heeeeeel veel windjes). In de voeding voor spugers van Nutrilon (Omneo?)zit iets anders dan JHBPM, misschien is dat het proberen waard.

Heel veel succes!
gr.Eveline

hallo,

onze   dochter   spuugde ook heel veel.

Totdat we haar 's morgens een   bord dikke bambix-pap gaven, ipv   een flesje melk.

Dit   is inmiddels 2 maanden geleden, en onze dochter spuugt nu nog minimaal.
(ze krijgt friso comfort   2)

misschien een tip voor jullie

gr. mammaJ

Ja idd, hij is natuurlijk al 6mnd, dus bambix mag hij al hebben. Dat lijkt me wel een oplossing (de JHBPM zorgt ervoor dat de voeding dikker wordt, bambix doet dat ook).  Je kan de bambix natuurlijk ook gewoon uit een fles geven ipv vanaf een bordje.

Heel veel succes!

gr.Eveline

Heey,

Mijn dochter spuugde ook altijd erg veel.
Heb veel voedingen geprobeerd en ben uitgekomen
bij nutrilon AR (anti reflux)..
Bij mijn dochter helpt dit super goed en spuugt niet meer.

Als een kindje veel spuugt en je gaat het pap geven, spuugt het
waarschijnlijk nog meer omdat pap zwaar op de maag valt..
(dit is mijn ervaring met pap, maar ieder kind is anders)..

succes, groetjes simone

hallo Jeannet

ik wilde eigenlijk even weten hoeveel ze spuugt.

ik heb een reflux baby en bij hem was het niet met golven (zoals een kenmerk is) maar gewoon na drie uur nog mondjes terug geven en na de fles idd spuugdoekje!!! moest hem soms 4 a 5 keer per dag omkleden.
wil je niet ongerust maken maar ik heb er hele nare ervaringen mee.

groetjes chantal

Terug
Bovenaan