spugertje

Hallo,

Mijn dochter is 4 maanden oud en vanaf het begin spuugt ze veel... Na tien weken bv te hebben gegeven ben ik overgestapt of flesvoeding. Eigenlijk kwam na iedere voeding veel melk terug, ik ben toen met johannesbroodpitmeel begonnen, ik doe nu bij iedere voeding drie kleine schepjes erdoor.. Nu ben ik een beetje aan het uitproberen of ze ook sap lust want met dit warme weer hebben ze volgens mij wel behoefte aan wat extra vocht.. Je raad het al, de helft komt er weer uit en de schone shirtjes vliegen erdoor heen. Heeft iemand tips...
 
Hoi,

Eigenlijk heb ik geen tips. Ik wil alleen maar zeggen dat het overgaat!! Mijn dochter spuugde altijd erg veel. sinds ze Friso Comfort kreeg werd het wel een stuk minder maar bijv. fruithapjes, sap ed alles kwam er steeds uit. Nu (ze is nu 8 maanden) wordt het stukken minder. Alleen als ze zich druk maakt kan het er nog wel eens uitkomen.
Toch een tip; Leg haar na elke voeding op bed. Dat werkte hier erg goed. Maar vaak kon ze vlak voor de volgende voeding ook nog spugen. Nog steeds slaapt ze na elke voeding.
Het is trouwens ook minder geworden nadat ik minder ben gaan geven. Wij zaten ook erg vroeg al aan 4 flessen en 3 voedingen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!!

groetjes Laura
 
hoi,

Gewoon de johannes pitmeel in het flesje sap doen ongeveer 3 schepjes.
Ik had het zelfde probleem met mijn zoontje, en ik heb het toen gewoon uit geprobeerd en het werkt prima, weer een wasje minder.
Succes ermee laat even weten of het bij jou ook werkt.
 
Hoi,
Toon is nu 6 maanden en die spuugde ook veel. Het gaat vanzelf over. En als je merkt dat het na sap meer wordt dan wacht je toch gewoon nog even met sap en geef je gewoon alleen flesvoeding?
Groetjes,
Masja
 
Terug
Bovenaan