spuit gezet

Morgen is onze iui. De eerste.
Vond het gisteren toch wel reuze spannend om de injectie te plaatsen. Wij hadden nauwelijks een instructie gehad en vond het alleen daarom al best wel eng.
Eerst had ik van mijn eigen gyn een Pregnyl recept gekregen. Dit had ik al zonder injectienaald in huis gehaald. De vervangende gyn gaf me maandag opeens zonder toelichting of uitleg een gevulde spuit Otrivelle mee. De bedoeling daarvan is me ontgaan, maar nu hebben we dus gisteren de Otrivelle geinjecteerd. De Pregnyl blijft gewoon in de koelkast staan.

En zoals ik uit jullie eerdere verhalen al had begrepen, viel het reuze mee. De prik is zo gezet. Daar merk je maar heel weinig van. Nu de volgende stap en dat is morgenochtend de inseminatie....

gr. Gonnie

Hi Gonnie,

Spannend! Je hebt dus toch de stap gezet om voor IUI te gaan, goed hoor! Ik wens je heel veel succes morgen en hoop dat het in 1x raak is.

Zelf heb ik besloten om na mijn vakantie (september) er weer vol voor te gaan. Tot die tijd proberen we ons suf om het op de "normale" manier voor elkaar te krijgen!

Hou me op de hoogte, want ik ben erg benieuwd, ik ga voor je duimen.

liefs
Anne

Ha Anne,

Fijn  dat je weer op het forum bent. Hoe was jullie vakantie in Griekenland? Hebben jullie het fijn gehad?

Wij hebben inderdaad besloten de stap voor de IUI maar te zetten. En ik moet zeggen, dan gaat het opeens allemaal erg snel. En het is natuurlijk ook gelijk heel spannend. We gaan morgen al voor de 3e keer deze week naar het ziekenhuis.

Ik hoop natuurlijk dat het bij jou nog gewoon gaat lukken. Zou wel heel fijn zijn. Maar hoe dan ook, houd ik je op de hoogte! Morgen is de inseminatie al.

liefs, Gonnie

Terug
Bovenaan