spuiten 14 maanden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Voor sommige van jullie is dit al weer een aantal maanden geleden maar ik heb toch ven een vraag.

Vorige week heeft Maud haar spuiten gehad voor de 14 maanden.

Sommige bijwerkingen komen pas naar 7 tot 10 dagen.....nu kwam ze
vanochtend uit bed met een heel dik oog en donkere rode randen onder
haar ogen.

Ze kwielt op het moment ook heel veel en misschien dat ze nog wel meer
tanden krijgt en ze niest en hoest af en toe een beetje.....sjeeeeee
wat een lijst!!!

We hebben gisteravond een zetpil gezet omdat ze de avond ervoor ons
heel lang wakker heft gehouden en we dachten dat ze misschien tandpijn
had.....en heeft dus vanacht goed doorgeslapen...daar kunnen dus die
donkere kringen onder haar ogen niet van zijn..

Nu is mijn vraag of jullie kindjes ook last hebben gehad van die prikken en wat ze zoal voor kwaaltjes hadden.

vond het vanmiddag zo zielig....een bijna dicht en opgezwollen
oog.....net of ze klappen had gehad....echt zielig...je zou er dan een
hele dag mee willen knuffelen.

groetjes Claudia en Maud

Nee, hier geen last van gehad. Maar ik zou het gewoon even navragen bij het cb. Die weten er vast meer van..
Liefs Nelleke

Hoihoi,

Milan heeft ze gister gehad. Hij is nu aan de diarree en is een beetje hangerig. Bij ons werd er gezegd dat Milan tussen de 5e en 10e dag na enting ziekteverschijnselen optreden. Waaronder koorts, rode vlekken over gehele lichaam en hangerig en zeurderig kon worden. Dus denk dat als je morgen nog dezelfde verschijnselen ziet dat je het beste even de huisarts kunt bellen.

Sterkte
Jolanda

Tessa heeft die prikjes 19 november gehad en na 11 dagen was ze erg ziek, overgeven, veel huilen, snachts wakker (is ze nooit!) , hangerig en niet de Tessa die we kennen! Ze heeft afgelopen zaterdag en zondag uitslag (rode vlekjes) gehad, koorts en eten gaat er moeilijk in.
Moet wel zeggen dat ze ook weer wat tandjes krijgt en daardoor ook niet lekker in haar vel zit. (plus de bijna 15 maanden sprong)

GIster zeiden we tegen elkaar; hoop dat we ons meissie weer snel terug hebben, ze is momenteel echt anders! This maar tijdelijk zeggen we maar!

Succes ermee!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Thom heeft de prikken  vanmorgen gehad en ligt nu lekker te slapen. Van de Men. C zou hij na drie of vier uur last kunnen krijgen (hangerig, misselijk) en de BMR over een week (koorts, rode vlekken, zou wel vier dagen kunnen duren). Over dikke, rode ogen heb ik niets gehoord, zou het toch even navragen bij het cb of de huisarts als ik jou was..
Beterschap!
Groetjes Laura

Yari heeft ze vorige week donderdag gehad en heeft tot nu toe nergens last van. En tegen ons zei ze dat ie van de men c geen last zou hebben. Dus ff aankijken en anders even cb og ha bellen idd?!

Vind trouwens dat als die cb's eens 1 lijn moeten trekken want ik hoor van veen mensen weer andere dingen dam hier.

Sterkte ermee.

xx Elly mv Yari

Nou bedankt voor jullie reacties.....vanochtend zag ze er al stukken beter uit.

Ze kwielt ook weer minder en de rode randen onder haar ogen zijn bijna helemaal weg.

Wat een zorgen kan zo'n kleintje toch met zich meebrengen hé.

Ik was gisteren nog even op internet aan het kijken of er meer moeders
waren met bijverschijnselen na die prikken en het eerste verhaal wat ik
tegenkwam werd ik zo depri van.....bah het was geen leuk verhaal!!!

Dus maar niet meer te veel zoeken op internet maar hier gewoon ff posten!!

Bedankt allemaal....ik denk dat het al stukken beter gaat..nu maar
hopen dat ze dit weekend niet ziek wordt...wij hebben nog sinterklaas
cadeautjes tegoed.....zou jammer zijn als ze dan ziek is.

Claudia en Maud

de dingen die jij noemt heeft Ivar (nog) niet gehad, maar hij heeft de prikken vorige week dinsdag gehad, en is afgelopen woensdag begonnen (dus 8 dagen erna) met hoge koorts, veel jengelen (zijn we absoluut niet van hem gewend), hoesten, snotteren en slecht eten. Gelukkig lijkt hij vandaag wat op te knappen (iig geen koorts meer, wel om 6 uur keihard aan het jengelen zelfs nadat we hem uit bed hadden gehaald en hij lekker bij ons lag, hij bleef maar doorjengelen dat hadden we nog nooit meegemaakt )

groetjes Jenneke

oh ja ik zou ook niet teveel op internet gaan rondkijken, wat je daar soms leest...

Terug
Bovenaan