spuiten wanneer je niet thuis bent!! hoe los je dat op?

A

Anoniem

Guest
Hi ikke weer hoor met een stomme dilemma!!
ik heb as zaterdag een feestje in het zuiden (2 uur van mijn huis vandaan) dat al rond de middag uur begint....en ik moet rond 21.00 puregon spuiten........maar dit moet koel blijven.....kweet niet hoe ik dit moet oplossen.......blijft dit een tijdje goed buiten de koelkast en of is een koeltas koud genoeg?

crazy FF

Hoi FF,

Je kan de spuit  best een paar uur buiten de koelkast bewaren. Het is ook geen warm weer, dus dat kan gewoon. gewoon lekker in je tas bewaren, heb ik ook vaak gedaan.

Kruimel

He FF,

Is het misschien mogelijk dat ze daar een ijskast hebben? En anders gewoon in de koelbox. Inderdaad wat Kruimel zegt. het is geen warm weer dus dat moet wel kunnen.

Veel plezier op je feestje.

Groetjes
Nicole

Hallo,

Ik nam de spuiten ook altijd gewoon mee. Misschien daar in de koelkast en anders in een koeltas.

Groeten pinklady  

Ik had afgelopen vrijdag een bruiloft en was ook anderhalve dag van huis. Ik heb de spuit met doosje en al in een handdoek gewikkeld met een koelelementje erbij, en zaterdagochtend was het nog koud, dus een tipje bij deze. Zorg wel dat je het koelelement ook even inpakt, want anders wordt het te koud hoor!

Groetjes, Pleun

Hoi,

Ik lees wel vaker dit soort vragen. Mij hebben ze in het zhuis verteld, en ik heb het geloof ik ook in de bijsluiter gelezen, dat Puregon alleen in de niet-aangebroken verpakking in de koelkast bewaard moet worden. De pen heb ik nooit in de koelkast bewaard! Maximaal een maand buiten de koelkast, en dan is het toch al lang op!

Gr. Aslan

nou meiden.....bedankt voor jullie reacties!!!! kan weer opgelucht adem halen..
jullie ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes!!!

dikke kus
FF

Terug
Bovenaan