spuitinstructies (2)

Hallo daar ben ik weer (sorry),

Ik wilde een bericht onder mijn andere bericht zetten, maar kwam ff niet meer op het forum, vandaar een nieuw bericht.

Still interested..... See you down under.......

Lill

Nou daar gaat 'ie dan............

Vandaag bij de fertiliteitsarts geweest en als je ziet wat een pakket ik mee naar huis kreeg..........

Waarschuwingen van: het zijn wel hormonen dus ben voorbereid...
Nou m'n mannetje en ik grappen al geruime tijd zo van "het zullen de hormonen wel zijn...." Krijgt 'ie nou toch eens gelijk.... HAHAHA......

Ik zie een klein btje tegen de spuiten op.. maar hij wil ze er wel voor me in zz... 'k heb er in ieder geval een handig apparaatje bij gekregen.. dus als ik denk ojee.. daar komt 'ie.. is het al gebeurd...
(hou jullie wel op de hoogte)
We zijn in eder geval blij dat we ng 1 poging "gewoon" kunnen proberen.

FF een tip... als je het van je ziekenfonds niet vergoed krijgt, komt dat waarschijnlijk omdat je gezegt hebt dat het IUI betreft...
Als je zegt dat het een voorstadium van IVF is (en dat is het altijd...), krijg je het volledig vergoed!!!!!!

Ik had daarvoor alleen een medische verklaring van de behandelend arts nodig... en die geven ze ALTIJD.

Nou ik hoor wel of jullie meer willen horen.....

Knuffel Lill

wat je zegt over het niet vergoed krijgen, dat klopt, had namelijk zelf ook al geinformeerd of het in mijn pakket zat!
ben erg blij met je tip!!
erg welkom!

dus als je meer tips en info hebt hou ik me ook aanbevolen!!

succes alvast, en hopelijk volgen wij je snel!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan