spuitjes

hoi,

hoe reageerden jullie schatjes op de spuitjes.
Joris is gisteren voor de tweede keer geweest, hij is nu 12 weken en nu reageerde hij best anders als de eerste keer.
de eerste keer sliep hij eigenlijk alleen maar en kreeg wat verhoging, maar niet boven de 38. (toen was dat slapen nog een uitzondering, dus voor ons eigenlijk heerlijk)
nu was hij veel huileriger, kwam twee keer voor een nachtvoeding, terwijl hij normaal 12 uur slaapt en had veel meer verhoging.

ben benieuwd hoe het andere vergaat.

gr floor

Mila heeft afgelopen dinsdag de 2e prikjes gehad. De vorige keer huilde ze heel even toen ze de prikjes kreeg. Nu huilde ze veel harder! Ook was ze nu de rest van de dag wat hangeriger, ze wilde alleen bij mij hangen.
De verhoging was de vorige keer hoger dan nu.

Ze reageerde dus ook meer erop dan de vorige keer.

Liefs,
J_J

Onze kleine heeft van de eerste keer inenten totaal geen last van gehad. Hij kreeg om 16uur zn prikjes, voor de nacht wel een halve zetpil gezet gewoon uit voorzorg. (mocht van het buro) De dag erna was hij zoals anders. Volgende week de 2de keer, ben er opnieuw zenuwachtig voor, wat een geplaag zeg!!

Groetjes

Hoihoi,

Evy moest bij de eerste prikken even wat huilen, maar dat was snel over.
Ik zag thuis bij het verschonen een paar rode vlekken op haar benen, maar die waren bij de volgende luierverschoning alweer verdwenen.
Bij de tweede spuiten moest ze behoorlijk huilen/krijsen. Wist niet dat er zoveel geluid uit z'n klein mensje kon komen. De fles bood toen behoorlijke troost.
Maar verder heeft ze gelukkig nergens last van. Ze krijgt op 01-09 weer spuitjes, en daarna is het gelukkig een tijdje over voor ze. Het is inderdaad een flink geplaag voor die kleintjes.

Groetjes Iris mv Evy (16--05-08)

Hallo,

Onze Micah (geboren 15-05-2008) heeft vorige week maandag voor de 2e keer zijn spuitjes gekregen. Zowel de 1e als 2e keer heeft hij  nergens last van gehad alleen alsmaar geslapen. Maar wat is het zielig voor zo'n kleintje. Toen ik de 1e keer ging had ik zoiets van..ff om een spuitje..maar wat viel dat tegen. Kon ook wel janken. Zo zielig vond ik het..poef..in de bovenbillen in de spieren..pfff..
Ik zag ook heel erg op tegen de 2e keer. Gelukkig had mijn vriend vakantie en is ook meegeweest. De 2e keer mocht ik Micah op schoot houden. Dit vond ik zelf veel prettiger. Na het eerste spuitje begon ik met troosten en toen kreeg hij gelijk zijn tweede, en kon ik hem weer gelijk troosten!
10 september weer.. maar daarna gelukkig een tijdje NIET!!!

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Terug
Bovenaan