Spuitluiers

Hallo dames,

Het is niet zo'n fris onderwerp, maar ik heb er wel een vraagje over. Ik geef mijn dochter van 12 weken sinds vorige week omneo1 ivm met spugen (het werkt best goed) ze krijgt er alleen enorme spuitluiers van. Het is er al een paar keer helemaal naast gegaan,(heb ook al verschillende luiers getest) blijft dit zo of moet ze gewoon een beetje wennen aan deze voeding. Ze heeft eerst altijd Friso comfort gehad maar die was zo dik dat ze een uur over een fles deed en die dan nog niet helemaal leeg kreeg Ze hoeft ook nog maar 1 keer per dag te poepen met de friso comfort moest ze wel 3 a 4 keer. Maar die voeding was zo dik dat ze een uur over een fles deed en die dan nog niet helemaal leeg kreeg.

Heeft iemand tips trucs etc.

Groetjes Manja & Ella
 
ik kreeg als advies om de voeding te vermengen met omneo dus bijv bij 90 cc water 2 scheppen omneo en 1 schep van je oude voeding heeft nu geen hele dunne ontlasting meer succes
 
Hoi Cristel,

Ik gebruikte Friso comfort samen met de normale. Welke moet ik dan door de omneo mengen. En kan je zomaar twee merken door elkaar mengen? Ze had van de Friso vrij veel last van haar buikje, veel krampen en scheetjes laten dat heeft ze met de omneo helemaal niet, alleen die spuitluiers zijn nou het probleem. Het lijkt wel alsof het een ander kindje is geworden nu ik haar omneo geef. Ze slaap lekker overdag (deed ze eerst bijna niet) Ik zou het dus jammer vinden als ik weer moet overschakelen naar andere voeding.

Groetjes Manja
 
Ik heb ook bijmijn zoontje in het begin Omneo gebruikt en hij kreeg ook spuitluiers. Dus ik denk dat het gewoon erbij hoort. Die voeding is tenslotte ook voor baby's met harde ontlasting. Als je wil mengen zou ik het op dezelfde merk houden. Dus mengen met gewone nutrilon 1 (lichtgroene pak). Succes

Desi mv Duncan
 
echte spuitluiers hoort er volgens de kinderarts echt niet bij inderdaad mengen met nutrilon 1 en dat is maar tijdelijk hoor dan weer langzaam afbouwen naar voledige omneo moet je wel een week of twee over doen succes
 
Terug
Bovenaan