spuitluiers...

Hoi Meiden,

Mijn vraag heeft een indirecte link met de voeding, maar hier denk ik toch het meest op zijn plek... Sinds donderdag heeft mijn zoon van 3 maanden mega dunne poepluiers, zo'n 3 a 4 x per dag zit alles eronder. Ik denk dat het komt omdat we afgelopen maandag zijn veranderd van voeding (van friso extra naar de normalen friso) en extra johannesbroodpitmeel hebben toegevoegd. Hij heeft er niet veel last van, af en toe even darmkrampjes, maar niet overdreven veel en hij laat zich goed troosten.

Maar mijn vraag is, heeft   iemand enig idee wanneer dit weer afneemt?? Of is het iets wat bij de jbpm hoort? Hij gebruikte dat al wel, maar nu meer schepjes.

Hij drinkt zijn flessen goed leeg, dus ben niet meteen bang voor uitdroging, maar wil t toch wel in de gaten houden..

gr Mick
 
Hoi,

Van wat ik weet van jhbp is dat het inderdaad de darmwerking stimuleert. Het werd bij ons ook geadviseerd toen onze zoon last had van obstipatie. Ook andere moeders heb ik daarover al gehoord. Je zou kunnen proberen wat minder toe te voegen. Ik weet niet wat de reden is waarom je het gebruikt? Indien het tegen spugen is, kan je evt ook overstappen naar friso comfort. Wij hebben dat destijds ook gedaan. dat werkt tegen spugen én obstipatie. je kan het heel makkelijk combineren met friso normaal (bv 1 schepje comfort en 5 schepjes normaal voor een fles van 180 cc water).

Groetjes,

Bella
 
Hoi Mickey,

Hoe ging het met Jasper bij de oppas (zie mijn reactie op jouw bericht bij 'reflux of niet?)? Ik ben net gebeld door de kinderarts, had haar verteld dat hij zijn fles niet goed op drinkt, dit kan een oorzaak zijn van reflux. Zij stelde voor om toch jbpm toe te voegen aan de Nutrilon standaard, ze gaf wel aan dat zijn ontlasting daar dun van wordt dus het is normaal dat jouw Jasper het heeft. Ik ga zo de jbpm halen, ben benieuwd!!

Groetjes Marloes
 
Terug
Bovenaan