spuitluiers

Hoi,

Onze Doreen is nu 8,5 maand oud en heeft de afgelopen paar weken bijna alleen maar spuitluiers en dan een paar keer per dag. Vind het zo vervelend voor haar.
Nu weet ik dat het kan komen van haar tanden, ze heeft er nu 5.. en 6 is ws op komst. Maar hebben ze dan zo lang last van spuitluiers?
Ik doe al roosvicee stop door het fruit, dat helpt wel iets, maar niet veel.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen..
Liefs,
Karlien

Hoi,

Hier iets minder last van. Nu had Myrthe altijd al wat hardere ontlasting dus als het ineens dun is, ben ik sowieso verbaast.
Maar als de tandjes zo snel achter elkaar komen dan kan het inderdaad wel een paar weken duren.
In ieder geval heel veel sterkte ermee.

Liefs Reneke

Hallo

Shanice is ook 8,5 maand oud en heeft nog maar   2 tandjes nog maar net van deze week. Ze had geen spuitluiers maar wel open billetjes echt tot bloedens toe ik vind het zo akelig voor haar ik geef haar momenteel ook een zetpil voor slapen gaan als we de nacht in gaan. Ik weet niet of je mijn topic help heb gelezen dat kwam namelijk waarschijnlijk ook door haar tandjes. Maar geen spuitluiers ik heb het wel met milton gehad toen hij zo klein was maar die had toen een buikgriep erboven op. Even kijken hoe het gaat anders even het cb bellen of je huisarts er zit namelijk weer van alles in de lucht shanice en milton zijn zeker ook al 3 weken verkouden en milton is erg ziek geweest.Maar mijn huisarts zei toen over shanice dat zij nog meer weerstand heeft door de  mij dus die zou niet zo snel zo ziek kunnen worden.
succes
groetjes lisette

Hoi,

Nou, had toch van de week de huisarts maar gebeld. De assistente had met hem overlegd en was zeer waarschijnlijk verandering van voeding, m.n. de bambix.
Moet haar goed in de gaten houden en kijken of ze niet uitdroogt en als ik het niet vertrouw, direct langskomen.
Heb gisteren een bambix- en broodarme dag gedaan en geen vieze luiers meer. Vandaag weer bambix en het was weer raak!
Heb trouwens hele goede luierzalf van Weleda. Mag je goed dik erop smeren en de zere billetjes zijn zo over.
Bedankt voor jullie reacties,
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan