Spullen babykamer: oranje en wit

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er tips of laatst nog ergens oranje en wit gecombineerde spullen voor de babykamer gezien? We willen de babykamer wit met oranje maken, ik zie veel spullen in lime, babyblauw etc, maar zoek echt oranje, Wie heeft er tips?

wij hebben bij de jongste oranje gebruikt als accentkleur.
Behang op 1 muur in oranje strepen (praxis, verkopen ze nog steeds geloof ik), oranje aankleedkussenhoezen heb ik destijds bij de Prenatal gekocht, maar zag ze laatst sowieso nog liggen bij een baby'speciaal'zaak. Ikea heeft ook vrij veel dingen met oranje en heeft ook een babylijn dus wie weet kan je daar nog wat vinden?

Succes!

Dank je! Altijd als je het niet nodig hebt zie je alles, zoek je het dan is het verdwenen!

nog even voor je op de site van Prenatal gekeken en daar staat bij de aankleedkussenhoezen ook nog oranje als kleur! Mochten ze het nou niet hebben bij de Prenatal bij je in de buurt zou je het natuurlijk ook online kunnen bestellen!

groetjes,
Marije

Ik weet niet of je handig bent, of misschien iemand in je familie, maar je kan zelf ook een heel eind komen als je stof haalt op de markt. Ik heb ook een thema uitgezocht die dus niet te krijgen is in babyspullen. Dus dan maar borduren en zelf hoezen maken voor aankleedkussen en badkapes.

Succes met je zoektocht.

Claudia

Hoi hoi,
Onze babykamer is idd ook wit met oranje accenten. De meubeltjes en muren zijn wit. Op 1 muur heb ik een oranje vlak geschilderd. Hier staat de commode onder en in het oranje vlak heb een wit wandrekje gemonteerd. In het wandrek (6 vakjes) staan 2 kleine mandjes. Eén in het wit, één in het oranje.
Rolgordijntje is oranje, evenals de lamp (gewoon een rechte lampenkap in het oranje van de bouwmarkt).
En ja, we hadden een badsetje gekocht in het lime. Daar zit dus ook een lime-emmer bij. Maar dat vind ik niet zo erg.
Op een andere muur heb ik 3 schilderijtjes gehangen in het lime met aqua.

Veel plezier met het bedenken van de aankleding van de babykamer!

Ik heb een oranje dekentje voor het ledikant van de Hema, hij is aan de andere kant rood, maar dat zie je niet als ie op hed bedje ligt. En leuke lakentjes wit met ook een wit borduursel van de prenatal.
Wij hebben trouwens de babykamer in oranje (2 wanden) wit (meubels) rood (vloerbedekking) en zand (gordijnen en wat accesoires)  

Succes!
Tara

Qua beddengoed en boxkleden enz....veel oranje bij Pranatal en Babydump (op de site gewoon even oranje als zoeknorm ingeven). Verder zijn er natuurlijk veel sites waar je zelf diverse stickers kunt laten maken. Daar zou je van je favoriete figuur oranje stickers kunnen laten maken, die je op een wit badje/tummy/bakjes enz...plakt.

Terug
Bovenaan