Spullen kopen

Hebben jullie dat nou ook?? Ik heb voor mijn gevoel echt al veel aangeschaft zit ik van het weekend een lijstje te maken van alles wat we nog moeten kopen echt een ENORME lijst nog! Das toch ook niet normaal. Gelukkig heb ik nog even!M

Hahaha, heel slim dat lijstje....
Wij werken ook met een lijstje hoor, anders zie je door de bomen het bos niet meer...
Afgelopen weekend de kinderkamer gekocht, maar het matrasje haal ik bij Ikea, dat hoeft niet zo'n mega dure te zijn voor mij, maar ja, dan moet ik ook nog lakentjes en andere dingen halen.... Wordt er ook af en toe een beetje knetter van, hoeveel zo'n Ukkie nodig blijkt te hebben.....
Hihihi, Succes!

Hoihoi,

Ja, ik heb datzelfde gevoel hoor! Vooral wat betreft kleertjes! Van het weekend kinderwagen en babykamer gekocht, maar je hebt gelijkt, er komt nog zoveel meer bij kijken!
Maar het is wel leuk he? Al die leuke kleren die ze tegenwoordig hebben! Ik kan alles wel meenemen, te erg!

Liefs, Samantha

Nou idd ik had wat kleertjes gekocht in mt 56 hoor ik van een vriendin dat zelfs dat vaak nog te groot is de eerste maand dus dat je ook zeker wat in 50 moet hebben. Tenminste als je niet wil dat je kindje zwemt in zijn outfit. Nou ik wil dat niet hoor zeker de eerste maand krijg je toch veel bezoek dus dan wil je wel dat ze er leuk uit zien! dus je begrijpt hupakee online shoppen!
Ik ga trouwens ook bij Ikea kijken voor een matras, had jij al 1 op het oog daar? En waar haal je het beddengoed? Ik begreep dat je met 1 deken, 2 moltons 2 hoeslakens en 2 bovenlakentjes wel aardig goed zit. Wat doen jullie?

Hoi het is ook mega veel wat je moet hebben. Heb soms het idee dat er steeds wat bij komt op mijn lijstje hahaha.
Bij mij is het grootste gedeelte in huis. Nog een paar dingen en dan klaar.
Moeten nog wel opzoek naar een matras voor het ledikant, weet nog niet welke ik wil. Maar we hebben daar geen haast in, want we beginnen met een wiegje

xx

vorig jaar: jazeker, er kwam geen eind aan

nu is het de 2e en denk ik: moet ik niet wat halen?

ik durf nu wel babykleertjes te halen, dat durfde ik toen niet, wat als ze in 1 mnd eruit groeit en hebben we wel het geld?

Babyxxx,
Ik ga straks kijken bij Ikea....
En ik neem aan dat je daar wel goede basis moltons en lakens voor over het matrasje kan krijgen... (want die worden gewoon effen wit (makkelijk met de was)
Ik heb wel een deken van Koeka aangeschaft, die je in 2 jaargetijden kan gebruiken (je kan ze van mekaar afhalen) En van cotonbaby te leuk blauw geruit lakentje gekocht, met een kruikhoes en badcape... Ik kon het niet laten....
Maar inderdaad, 1 deken, 2 moltons, 2 hoeslakens en 2 lakentjes voor onder de deken moet voldoende zijn. op een gegeven moment gaat Ukkie waarschijnlijk liggen trappelen en dan is een slaapzakje wel makkelijk. Dan heb je dekentje niet meer nodig....
Wat veel spullen moeten ze hebben he?

Ik heb nog helemaal niks gekocht haha...dit word ons 3de kindje en de jongste is nog maar 14 mnd.een jongen en nu krijgen we weer een jongen.ik durf eigenlijk niet veel in maatje 50 te kopen,onze jongste was 4220 gram en was zelfs binnen 3 weken uit maatje 56 gegroeid,dus zal niet te veel in 50 kopen,of ze moeten nu zeggen dat een heel kleintje word...maar dat is nu nog niet te zeggen.
maar wil wel voor deze baby nog een leuk pakje hoor of leuke omslagdoek,maar verder is er eigenlijk niks meer nodig.sommige kleertjes van mn zoon zijn nog als nieuw!
liefs jootje

Terug
Bovenaan