spullen kopen ....

hoi meiden ...
hebben jullie al wat spullentjes gekocht??
weet dat t nog vroeg is maar ik kan het niet laten hahaha wel kleine dingen en de kinderwagen al ...weet dat t snel is maar ik kon hem niet laten staan en t is een limited edition dus die zijn er niet veel ....hebben jullie al een wagen in gedachten ?

liefs tamara

Ik heb nog een wagen van mijn eerste. Dat is een X Adventure die ik toen via Marktplaats heb gekocht.
Verder heb ik bijna alles nog, is natuurlijk ook pas 22 maanden geleden :).

Moet eigenlijk alleen flessenspeentjes, gewone speentjes en luiers kopen, en even afwachten of het een jochie of meisje wordt. Voor een meisje heb ik alles nog bewaard...

Liefs

Weet nog maar net dat ik zwanger bent en wacht eerst een goede echo af.
En ik heb een zoontje van bijna 11 maanden dus heb nog genoeg in huis :)
Ben al wel aan het rondkijken voor een mooie kamer voor hem. De babykamer blijft hoe ie is.

hoi
ik heb ook veel jongensspul thuis heb kleintje van 2,5 jaar oud dus wacht zo ie zo het geslacht af voor ik ga shoppen maar gister wel bij kruidvat een superlief elmootje gekocht voor aan maxicosi hihi kon hem niet laten liggen

veel liefs

Ik heb al wel veel (toegezegd) gekregen van mensen. Kopen doe ik nog niet. Van de eersten heb ik bijna alles inmiddels weggegeven. De kinderwagen was voor een tweeling, en het is er nu "maar" één, dus daar had ik toch niks aan gehad. Als er niemand zo'n ding aanbiedt, struin ik MP wel af. Ben niet van plan alles nieuw te gaan kopen; 2e-h is er genoeg aanbod dat nog netjes is.

Terug
Bovenaan