Spullen niet dit weekend binnen, maar dinsdag uiterlijk, en dan komt Rebecca naar huis!!!!!!

ja ik hoorde gisteravond net na mn toppic plaatsen dat er grote kans was dat spullen pas dinsdag op zn vroegst er zouden zijn, ff totaal uit mn dak gegaan. Want dat is dan op 1 dag na al 2 weken geleden besteld. En zou gemm 1,5 tot max 2 weken duren. Nou bleek later te zijn besteld. en ook hadden ze bepaalde dingen niet genoeg op voorraad, vnl de canule, ja das toch wel erg belangrijk!!!
Maar vandaag belletje en mailtje dat het dinsdag wordt afgeleverd.
Ook is Rebecca vandaag al overgeplaatst ivm met lekkage op de unit en zodoende evacuatie, en ze weten dat wij niet naar andere unit willen! Oh wat een verademing is pallieterburcht, huissfeer, ze heeft eigenkamer, en als we er niet zijn en zij wakker met de box naar verpleegkundigenkamer, en daar met meerdere kinderen, nu 3 aanwezig, en vrijwilligers die lekker met hun bezig zijn!! Hoorde dat Rebecca voor het eerst een knopje op de gym indrukte en geluid en lichtjes voorelkaar kreeg!!!!!!!!!!!!!
Kreeg belletje terwijl we al onderweg waren anders zou ik er lekker zijn gebleven hebben aangesloten slaapkamer.
Oh nog een geweldig iets, m'n schoonmoeder is ook geslaagd voor het examen, en mag dus oppassen!!
En disdag halen mn schoonmoeder en ik haar ook naar huis, EINDELIJK!!!

En omdat er een paar mensen reageerden op bijna 18 weken ziekenhuis, nou die dag zal het prezies 18 weken zijn, maar moet zeggen lijkt veel korter en soms heel veel langer!
Bedenk zelf maar hoelang het geleden is dat je kleintje is geboren en ja het lijkt gisteren, maar ook tegelijkertijd eeuwen gelden door alles wat ze je tonen!!!!

Maar doordat je niet beter weet ga je door, en wij zien het zo officieel zou ze pas eind juli als ze 6 maanden zou zijn naar huis mogen, en we hebben uitzondring, zij is de 1e uit Rotterdam die eerder (komende dinsdag) nar huis gaat met een canule!!!
En daar zijn we helemaal lyrisch over!!!!

Maar dinsdag staat eigenlijk nu vast!!!! Dus ja dagje later dan we uiteindelijk hoopten, maar iig wel lekker snel!!

Oh trouwens ik print alle blogs, en opmerkingen en deze toppics uit voor Rebecca haar dagboek zodat ze later kan lezen hoeveel mensen haar al het beste wensten, en dat ze duidelijk kan zien wat er allemaal gespeeld heeft toen ze zo jong was.

XXXXXX Pauline, Bas en natuurlijk Rebecca

Balen dat de spullen toch niet op tijd binnen waren, maar wel lekker dat je in ieder geval weet dat ze dinsdag naar huis komt en wat super dat je schoonmoeder ook is geslaagd, weer een verademing.

Heel veel plezier dinsdag, geniet ervan, eindelijk genieten!!!

Ik kan me voorstellen dat je finaal uit je dak ging! Jezus toch weer een domper... En ook wel slordig dat alles toch later is besteld als dat jij zelf dacht.
Wel fijn dat ze nu weer een eigen kamertje heeft. Voor jullie ook wat meer privacy. En wat knap van Lachebekkie dat ze al de knopjes van de gym door heeft.
Rodin kijkt na de gym en vervolgens naar mij met een blik van "ok, en nu?"

Maar wat goed zeg, oma ook geslaagd! *applaus*

Nou Rebecca, als je dit later terug leest kan je zien wat je ouders allemaal al met jouw te stellen hebben gehad en dat terwijl je nog maar een heel klein babietje was... Weet je wat, wees maar een extra lieve puber straks, over een jaar of 12...
Hebben ze wel verdient, vind je ook niet ;)

Liefs, Nicole

heeej,

Gefeliciteerd, geniet ervan als ze zo weer heerlijk thuis is!! lkkr met jullie 3tjes!! En idd super dat oma ook is geslaagd!! JOEHOE!!!!
Geniet ervan dinsdag en de tijd erna!!

Liefs Liesbeth

Gefeliciteerd oma van Rebecca!!!

Balen zeg, dat die spulletjes niet eerder komen dan dinsdag. Als je eenmaal de goedkeuring hebt dat ze naar huis mag, is iedere dag in het ziekenhuis er 1 te veel...

Heel goed dat je al de topics en al je blogs uitprint. Ook voor jezelf om eens na te lezen over een tijdje, zodat je het kunt verwerken!!!

hahahaha, hangt bij jullie nu de vlag uit? Met zo'n schooltas eronder?

Die schooltas is misschien wat overdreven, maar die vlag mag uit! Wat ontzettend lekker voor jullie zeg. Kunnen jullie eindelijk gewoon lekker echt een gezinnetje zijn, met die kleine dingetjes die je hebt en doet als gezin.
(Niet dat jullie nu niet een gezin zijn, maar het is ook wel eens fijn om gewoon van die kleine, kneuter problemen te hebben, zoals fietstochtjes met een volledig ondergepoepte baby terwijl je vergeten bent luiers in te pakken...)

Oh!! Wat geweldig dat ze eindelijk naar huis mag! Ik had al een tijdje niet meer bij de maartclub gekeken. Ik heb meteen je topics gelezen. Jammer dat er een kleine vertraging is ontstaan. Ook al is het maar een paar dagen, het zijn er een paar teveel! Je wilt je meissie weghalen uit het ziekenhuis en lekker mee naar huis nemen, dus dan is ieder uur dat ze langer moet blijven dan verwacht teveel! Ik kan me niet eens voorstellen hoe het is als ze al zóóó lang in het ziekenhuis ligt en je het dan nog moet uitstellen door wat onbenulligs. Maar goed, het gaat goed met je meisje en ze mag naar huis!!! Dat is het belangrijkste!

Ik wens jullie heel veel geluk samen!

Terug
Bovenaan