Spullen over en tweedehands verkopen?

Hallo allemaal,

Een beetje voortbordureerd op mijn vorige onderwerp rondom cadeauideeen het volgende; ik kom bij het uitzoeken zoveel dingen tegen die ik dubbel heb of die ik nauwelijks gebruikt heb omdat ze niet helemaal mijn smaak zijn (en gekregen heb) en onze eerst baby kwam in het najaar, dus ik heb veel fleece-achtige spullen (wikkeldoek etc).  

Ik heb al veel spullen naar de Kringloopwinkel gebracht omdat dan mensen die het iets minder hebben het daar voor weinig geld kunnen aanschaffen en ik heb familie en vrienden met kleine kinderen al wat dingen gegeven maar ik probeer ook wat spullen te verkopen. Nu heb ik best wat dingen op marktplaats gezet maar dat loopt helemaal niet zo of mensen bieden 1 of 2 euro voor spullen die bv. 50 euro gekost hebben.

Hebben jullie een andere site waarop je baby-kinderdingen makkelijker en beter kunt verkopen? Ik hoor het wel.

Groeten,
Cy.

Had het zelfde probleem. Nu geef ik het gewoon weg en alles wat me te dierbaar is gaan bij oma op zolder. Misschien voor een nichtje of neefje.

Dus helaas geen tips.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan