Spulletjes gekocht

ssteef

New member
Hoi,

Gisteren zijn wij op pad geweest om is te gaan kijken naar een kinderwagen, enzo.. was erg leuk hihih dan kriebelt het natuurlijk helemaal.. ook wist ik eigenlijk al wel welke kinderwagen ik wilde.. dus wij een tijdje staan kletsen met zn vrouw en die zei... weet je wel dat er 14 tot 16 weken levertijd op zit.. dus toen hebben we hem maar meteen besteld:D:D helemaal gelukkig want over een aantal weekjes krijgen we dus onze geweldige bugaboo cameleon!!! ook hebben we een maxi cosi besteld.. dus alles wordt ergens begin november gebracht:D! erg fijn.. we hoefde niks aan te betalen.. dat is voor als het mis gaat.. dus een fjin gevoel... mocht het erna nog mis gaan komen ze gratig de spullen weer ophalen.. en krijgen we ons geld terug.

hebben jullie al iets gekocht? of gaan kijken wat jullie willen? xx
 
Oo leuk joh voor spulletjes gaan kijken:).
Heb zelf alleen nog maar een kinderkamer maar moet ook nog 6 maanden dus hebben nog even de tijd.
We gaan voortzo ook voor een kinderwagen kijken.
Hoever ben jij nu al zwanger en is het je 1ste kindje of 2 de al?

Grtjes xx Linda
 
Hoi Hoi

Lijkt me super om daarmee te beginnen.
Wij hebben wel bekende met een kinderwagen te koop en maxicosi dus we kunnen zodra de echo goed is gaan kijken en dan hebben we al een kinderwagen hahaha.
Het kan altijd nog mis gaan maar ja met 20 weken ook en dan is het voor de volgende!!
En als ik een kinderkamer tegen komen dan kopen we dat ook gewoon gelijk.

Heerlijk baby shoppen veel plezier allemaal daarmee.

Liefs Kim
 
Hoi!

14 tot 16 weken levertijd...dat is nogal zeg...ik dacht dat ik nog tijd genoeg had..Wij willen namelijk ook een bugaboo cameleon! Kun je me vertellen waar je hem hebt besteld want ik vind de voorwaarden die jij noemt wel erg aantrekkelijk!
Beetje in de buurt van Tilburg? ;-)

Leuk joh, dat je al lekker aan het babyspullenshoppen bent!!

Liefs, Kirsten
 
Hey Kirsten woon je vlakbij Tilburg dan ik woon zelf in Tilburg:).
@Kim hoe bedoel je dat het net met de 20 weken ook mis kan gaan de eerste 3 maanden zijn toch dat het mis kan gaan of heb ik het mis??

Grtjes Linda
 
Hoi

Ja de eerste 3 maanden zijn kritiek, maar ik bedoel alleen te zeggen dat er altijd iets mis kan gaan. omdat sommige mensen niet meteen beginnen met babyshoppen met 11 weken ofzo want wie weet kan het in die week nog mis gaan.
Maar goed bedoel het niet negatief in ieder geval hahaha.

 
Morgen Dames,

Nou ik ga na de 20-weken echo pas shoppen, ondanks dat de eerste drie maanden het belangrijkste zijn (en ik hier goed ben doorgekomen), wacht ik toch liever totdat ik echt weet of alles OK is. Bij deze echo kunnen ze nl echt zien of alles goed is met de organen enzo.


Dus nog 7 weken geduld!

 
Terug
Bovenaan