spulletjes kopen

Hebben jullie al veel aangeschaft voor de kleine?
Ik eigenlijk nog maar 1 truitje en wat meubels voor het kamertje.
Verder ben ik nog helemaal blanco.
Heb natuurlijk nog veel van Joris maar had niet verwacht dat ik rond deze tijd nog zo weinig had gekocht!

Hoi Miekje,

Ik moet me helemaal bij jou aansluiten. Ik heb ook nog niet veel gekocht.
Een paar pakjes en dat was het.

Groetjes

Corrie

PS: Ik denk dat je bij een tweede iets makkelijker gaat denken. Bij de 1 ste was het kamertje al helemaal klaar en had ik al zoveel spulletjes gekocht.

Gisteren in de uitverkoop bij een dure zaak een onwijs stoer bruin broekje gekocht met een grijs/bruine sweater erbij. Soort joggingstof. En een onwijs mooi jasje met capuchon in het bruin. Kan dus echt als jasje worden gebruikt. Echt heel stoer.
En verder wel 2 pakjes en al wat gekregen (2 pakjes)
Verder heb ik nog heel veel rompertjes van Feline en ik wil nu eerst de babykamer af hebben voor ik nog wat koop.

groetjes Maris

Hoi Hoi,

Ik ben idd zwanger van mijn eerste kindje en heb al heel veel gekocht (en gekregen). Wij hadden in de loop der jaren ook al wel wat spulletjes verzameld, iedere keer als we weer een stapje voorwaarts maakten in het ziekenhuis kochten we een kleinigheidje, zoals een truitje, of een speeldoosje oid. (wij hebben tijd in de mmm gezeten) Voor ons een manier om de moed erin te houden...

Ik heb laats eens aangekruisd op zo'n lijstje wat je allemaal nodig hebt en ik kwam al een heel eind...

Vraag me af waarom je flanellen luiers nodig hebt en of je navelbandjes echt gebruikt... Daar weten jullie vast het antwoord wel op ;-)

lfs Mickey

Hallo,

ik heb nog helemaal niks gekocht voor de aankomende kleine, heb nog zoooooooo veel van Levi, maar ik denk dat daar volgende week maandag verandering in komt. Wij hebben namelijk tijdens de 20 wk echo te horen gekregen dat we waarschijnlijk een meisje krijgen, maar helemaal zeker wist ze het niet dus maandag 1 dec een pretecho dan weten we het zeker. Nou als het echt een meisje blijkt te zijn dan kunnen we shoppen voor meiden dingen ( leuk, leuk, leuk)

o ja flannellen luiers ( bedoel je misschien hydrofiel luiers??) En als je hydrofiel luiers bedoeld dan kan ik alleen maar zeggen "JE KUNT ER NIET GENOEG VAN HEBBEN". super makkelijk afdrogen als spugdoek enz. gebruik ze voor Levi nog steeds.

Groetjes Anne

Hi hi,

wij hebben al best wat kleertjes, stuk of 7 setjes, jasje,  vestje, rompertjes  en wat sokjes enzo. En schoentjes maar das voor als hij een jaar of 1 is.  Veel zijn cadeautjes dus superleuk!
Babykamer komt begin januari en sinds gister zijn we de trots eigenaar van een Maxi Cosy en de Bugaboo Metallic, helemaal blij mee! :-D
Ik moet wel bekennen dat ik zelf niet alles koop wat los en vast zit, had het erger verwacht! Vooral omdat we sinds een week of 3 weten dat we een kereltje krijgen.

Groetjes Janneke

Hoi.

Omdat mijn moeder in de zwarte (rommel) markten zit heb ik al heel veel kleertjes. Ik heb ook wel nieuwe kleertjes gekocht maar ik houd het voornamelijk op tweedehands. Het wordt me anders veel te duur.Ook natuurlijk al wat gekregen
Het enige grote wat ik nog nodig heb is de babykamer en die ben ik ook al aan het zoeken op marktplaats.
De kinderwagen met alles erop en eraan heb ik wel nieuw gekocht en wordt in februari bezorgd.

Groetjes Minke

Hier eigenlijk ook nog niks gekocht,..

Ja we hebben de babykamer al geschilderd, de babykamer  van mijn zoontje verkocht en van dat geld weer een andere gekocht maar voor de rest.. pff.. nog niks!

Het is ook zo onwijs moeilijk als je het geslacht niet weet van je kleintje.. (wisten het bij mijn zoontje toen wel) Valt me nu pas op hoe weinig leuke neutrale kleertjes er te koop zijn! Maar ik moet zeggen dat ik zo met de komende feestdagen voor de deur wel net iets meer in de stemming/sfeer ben om te gaan shoppen..

Dus euhm,.. waar blijft die eindjaarsuitkering whahahhaa!!!

Esmé mv Kay en ???

(24 wk zwanger)

Terug
Bovenaan