Spulletjes kwijt op kdv

A

Anoniem

Guest
Ik baal zo. Regelmatig zijn er spulletjes van mijn zoontje kwijt bij kdv. Dan weer een speen, slaapzak, laatst een jasje. Soms komt t terug maar zijn slaapzak is nog steeds zoek. Gebeurt jullie dat ook?

daar zou ik ook van balen!
Bij ons gebeurt het eigenlijk nooit. Z hebben een laatje voor de speentjes, op de gang hangen zakken voor de jasjes en eventueel vieze kleding. Slaapzakjes hebben ze zelf.Het komt dus eiegnlijk nooit voor.

nee.

wij kregen onlangs allerlei spulltjes mee naar huis die niet van ons zijn... natuurlijk al weer terug gegeven.

Suze is een keer haar sokken kwijtgeraakt. Dit werd meteen in de map genoteerd en een week later had ik ze weer terug. Ze waren tussen de spullen van een ander kindje terechtgekomen.

groetjes,
Karin

Bekend probleem...

Ik heb inmiddels strijklabeld, stickers, schoenlabels laten maken op www.goedgemerkt.nl super leuke logo's en je spullen komen terug!
Niet duur ook overigens.
Wie weet zie je er iets in.
SUCCES!

grt Dees

Jeetje dat is ook slordig.
Bij thijs op het Kdv wordt alles netjes in zijn bakje terug gedaan al hij iets heeft uit gedaan of vies gemaakt. Bij ons is er nog nooit iets kwijt geraakt. maar als het zou gebeuren zou ik ook flink balen.

Groetjes Rianne, mama van Thijs

Terug
Bovenaan