Qua wandelwagen hier exact het zelfde probleem als jij... Zoontje hier dan ook +/- 18 maand
ik loop niet mega veel hier (alleen) maar toch zo nu en dan wel stukjes rondom huis of even naar de winkel op de hoek.... Ik heb zoontje vrij lang in draagdoek gehad omdat hij vreselijk veel huilde ivm reflux.... en die mogelijkheid heb ik natuurlijk bij babe nummer 2 ookwel al word het op den duur vrij pittig... ook met 2 jaar is het niet gezegd dat een kindje veel loopt, daarbij is het een vreselijke deugniet (nu al) en hem los mee naar de winkel nemen word dus drama.... want die trekt me alle schappen leeg vermoedt ik zo.... voor zulke momenten zijn duo wagens wel ideaal..... maarja om nou alleen voor je boodschappen een dure duo wagen te kopen pffff.... zit dus ook echt in 2 strijd....
Mijn zus had zo'n kar achter de fiets die je ook als buggy kon gebruiken... en die vond dat 3 keer niks, erg breed, kon nergens door enz.... dus ook dat is geen oplossing...
dan het bed:
en ik vind hem zowiezo met 18 maand (en eigenlijk dus nog eerder, aangezien hij ook de tijd moet hebben voor de baby er is om te wennen aan zn nieuwe kamer en bed..... dus ik vind hem dan nog te klein voor een gewoon bed... Wij kopen of lenen eerst een wieg voor de baby zodat die bij ons kan slapen en zoontje lief (wel in zn nieuwe kamer) in zn eigen ledikant kan blijven slapen.... Als hij gewend is aan al het nieuwe omtrent de baby....zien we gauw genoeg na een maand of 3 / 4 of hij inmiddels groot genoeg is voor een junior / peuter bedje... En anders kopen we er een 2e ledikant bij....