spulletjes van pooh

hallo meiden, weet iemand hier toevallig waar je badjes en assecoires van winnie the pooh kan kopen?wij willen graag t kamertje van pooh maken maar geen behang,wel een rand,maar niet overdreven,maar dan aankleden met accesoires, badje, luieremmer etc.
Wie o wie weet een adres of babywinkel?, thnx kus door
 
Oké, ik heb de tip. Althans dat vind ik zelf. Winnie the pooh spullen zijn namelijk best wel heel erg prijzig. Wat je kan doen is gewoon effen badje etc kopen. Koop dan mooie winnie the pooh stickers, je hebt echt van die hele mooie grote vellen met 'doorschijn' stickers in alle maten. Plak je dit op het badje en zo en dan heb je je eigen, goedkopere, winie the pooh creatie, die niemand anders heeft want het is uniek.
Die stickers zijn vast wel bij een hobbie winkel te krijgen ofzo. Mijn buurvrouw heeft dit namelijk gedaan.

groetjes kirsten
38w1d
 
hoi door, ik las je oproepje, ik weet niet of je er wat aan vind, aar ik heb een wandopbergbox van winnie the pooh past een heel pak luiers in van alle merken en die kan je er per stuk zo uit halen, je mag hem gratis hebben hoor, deze zie je erg weinig, als je wilt kan ik je een digi-foto per email opsturen??alleen wij wonen in zeeland dus als je de portokosten betaald krijg je hem gerust hij is als nieuw, je ziet maar
groetjes ..............
 
Hoi!

Bij Praxis heb ik ook stickers gezien van Pooh. Die zijn vooral voor op de muur, maar die kan je natuurlijk op meubels plakken e.d.
Zo'n vel is wel wat prijzig (20 euro), maar de stickers lijken heel mooi en volgens de verpakking kan je het ook overal weer afhalen.

Groetjes Maartje
 
hoi,
by babywalz.nl hebben ze die stickers van pooh   in een andere kwaliteit dan by de gamma e.d. die zyn namelyk matter en eigenlyk meer voor op muren,die by walz zyn soepeler en er zitten er best veel op een vel,ik heb er een volledige kledingkast mee versierd!en dekbedjes,dekentjes,speelkleed en zelfs kleding hebben ze ook op die site,
word thuisgeleverd dus lekker makkelyk.
groetjes,anne
 

Hoi!

Ik heb ook de stickers van de Praxis, en die zijn zeker mooi! Je kan ze ook zo weer ervan af halen. Waar je ze ook plakt. Het is een heel leuk idee om je kamer daarmee op te vrolijken. En makkelijk ook, als je het zat bent haal je ze er zo weer af zonder problemen.

xx Bren 25 weken en 5 dagen.
 
Ik heb een badje, luieremmer, badthermometer en borsteltje van Winnie de Pooh gekocht bij de Baby Dump.
Misschien zit daarvan ook een vestiging bij jou in de buurt?

Succes!
Mandy
 
Terug
Bovenaan