Squla

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Zijn er hier ouders die bekend zijn met Squla voor peuters? Vanaf welke leeftijd is het aan te raden? Mijn zoontje is bijna 2 jaar en 5 maanden en ik vind hem best een slim kereltje. Het lijkt mij op zich erg leuk maar ik vind het zonde om er elke maand voor te betalen en hij eigenlijk nog te jong blijkt te zijn. </p><p> </p><p>Wie heeft er ervaring mee? </p><p> </p><p>Alvast bedankt, Marieke</p>
 
Hi, 
SQula vind ik persoonlijk meer voor kids vanaf 4 jaar. Je hebt genoeg leuke gratis apps games op playstore, van Iphone weet ik dat niet. 
Succes
 
Ik ben leerkracht en kan je vertellen dat de meeste ouders hun kind slim vinden ;). Squla is echt pas geschikt vanaf basisschoolleeftijd. Ik zou inderdaad wat leuke apps opzoeken voor zijn leeftijd en kijken hoe hij het daarop doet. Gaat dat makkelijk, zoek dan apps vanaf 3 jaar. Squla is echt wel heel hoog gegrepen voor een 2-jarige.
 
Ik vond de bimi boo spelletjes altijd wel leuk voor mijn zoontje. Zit ook een educatief aspect aan, vormen en kleuren, groot en klein. Squla vind ik inderdaad ook pas geschikt voor de basisschoolleeftijd.
 
Squla heeft tegenwoordig ook een peutervariant. Alleen kan ik niet precies vinden vanaf hoe oud dat geschikt is. 2 en 3 jaar is natuurlijk een groot verschil. 
Hij mag tot nog toe eigenlijk helemaal niet op telefoon/tablet. M.u.v. af en toe een filmpje van vriendjes kijken. Het leek mij daarom zo fijn als ik alles op één app zou hebben ipv telkens verschillende gratis. 
Ik zal eens naar bimi boo kijken. 
Bedankt voor de reacties. 
 
Terug
Bovenaan